در جریان 2حادثه جداگانه، کری‌خوانی‌های چند جوان بر سر مسائل مختلف درگیری‌هایی را رقم زد که باعث قتل 2نفر شد.

جزئیات حادثه مرگبار در تهران | 2 جوان جان خود را بر سر کری‌خوانی گذاشتند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در جریان 2حادثه جداگانه، کری‌خوانی‌های چند جوان بر سر مسائل مختلف درگیری‌هایی را رقم زد که باعث قتل 2نفر شد.

نخستین حادثه چند روز قبل اتفاق افتاد و عامل جنایت که فراری شده بود، دیروز قدم در اداره پلیس گذاشت و خودش را معرفی کرد. ماجرا از این قرار بود که قاتل و مقتول هردو در یک محله زندگی می‌کردند اما از مدتی قبل با یکدیگر دچار اختلافاتی شده و مدام برای یکدیگر کری می‌خواندند. آنها 2گروه رقیب بودند که مدام برای هم خط و نشان می‌کشیدند و چندی قبل نیز با هم درگیر شده بودند و مقتول با شلیک گلوله یکی از اعضای گروه رقیب را زخمی کرده بود.

آنها در ادامه کری‌خوانی‌هایشان چند روز قبل حادثه قرار دعوا گذاشتند و در این درگیری یکی از آنها کشته شد و قاتل پا به فرار گذاشت. عامل جنایت دیروز بعد از اینکه خودش را تسلیم کرد به قتل اعتراف کرد و تحقیقات از وی زیرنظر قاضی امیرحسین علیمردان، بازپرس جنایی تهران ادامه دارد.

این تنها جنایتی نبود که به‌خاطر کل‌کل و کری‌خوانی رخ داد. عصر چهارشنبه دوازدهم مهر به بازپرس علیمردان گزارش جنایت مشابه دیگری مخابره شد. مقتول جوانی 36ساله بود که بر اثر اصابت 3ضربه چاقو به قتل رسیده بود.

عامل جنایت نیز بچه محل مقتول بود و بررسی‌ها نشان می‌داد که آنها از مدتی قبل با هم دچار اختلاف شده و بر سر مسائل مختلف کل‌کل می‌کرده اند. آنطور که دوستان‌شان می‌گفتند، آنها با انتشار عکس‌های خاص از خودشان در فضای مجازی، برای دیگری کری می‌خواندند تا اینکه چند روز پیش در خیابان، آینه موتورهایشان اتفاقی با هم برخورد کرد و بر سر همین مسئله با هم درگیر شدند. هر چند این درگیری با وساطت شاهدان پایان یافت اما 24ساعت بعد یعنی روز حادثه، بار دیگر با هم درگیر شدند که این بار دعوای آنها پایان خوشی نداشت و به جنایت ختم شد.

هم‌اکنون گروهی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران جست‌وجو برای بازداشت قاتل فراری را آغاز کرده‌اند.