دبیرکل جامعه روحانیت مبارز درباره آخرین وضعیت انتخاباتی این جریان سیاسی اظهارنظر کرد.

واکنش پورمحمدی به احتمال ائتلاف شورای وحدت با دیگر اصولگرایان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز درباره آخرین وضعیت انتخاباتی این جریان سیاسی اظهارنظر کرد.

مصطفی پورمحمدی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز درباره آخرین وضعیت فعالیت انتخاباتی جامعه روحانیت مبارز گفت: منتظر هستیم که ان‌شاء‌الله ثبت‌نام‌ها از ۲۷ مهر به بعد انجام شود و بعد از تأیید صلاحیت‌ها ببینیم چه کار کنیم. اما دوستان و فعالان سیاسی تلاش می‌کنند و ما هم کمک‌شان می‌کنیم.

وی درباره امکان ائتلاف با جریانات اصولگرا هم گفت: امیدواریم با همه با یک منطق عقلایی به یک نظر مشترک برسیم.

همچنین سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان گفت: مشارکت در تهران بر اساس نظرسنجی‌ها، تاکنون کمتر از نصف میانگین مشارکت در سطح کشور است، تهران را دریابیم.

منوچهر متکی در هشتمین کنگره جمعیت جوانان انقلاب اسلامی گفت: کار حزبی و تشکیلاتی در جامعه ما جا باز نکرده؛ دولتمردان در چهل سال گذشته کار حزبی را جدی نگرفتند و کار حزبی میان مردم هم فرهنگ نشده است.

وی افزود: برای انتخاب یک رئیس جمهوری کار جمعی می‌شود، اما با افتخار در اولین مصاحبه‌اش می‌گوید من وابسته به جایی نیستم؛ این اشکال است. اگر کار جمعی می‌کردید، نقشه راه و نیروهای تربیت کارآمد شده داشتید، دچار مشکل نمی‌شدید.

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان گفت: مشارکت در تهران بر اساس نظرسنجی‌ها، تاکنون کمتر از نصف میانگین مشارکت در سطح کشور است، تهران را دریابیم.

متکی گفت: انتخابات برای همه مردم یک حق است که باید در متن ادبیات ما روشن شود و برای ما که می‌خواهیم بر مبنای اعتقاداتمان در انتخابات نقش‌آفرین شویم، یک تکلیف است. هر حکومتی که به نظر مردم توجه نکند، به سرنوشت واحدی دچار می‌شود.

وی تاکید کرد: اگر یک حزب موقع انتخابات بگوید تحریم می‌کنم، فلسفه وجودیش را نقض می‌کند.