عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: الحمدالله فعالیت حزب نسبت به گذشته خیلی بهتر شده و با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد.

واکنش عضو کارگزاران به مواضع تند کرباسچی علیه اصلاح‌طلبان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

کنگره حزب کارگزاران سازندگی با حضور اعضا مطرح این حزب برگزار شد اما غایبین پررنگی نیز داشت. از جمله فاطمه هاشمی رفسنجانی و غلامحسین کرباسچی که هر دو زمانی از نمادهای این حزب شمرده می‌شدند.

علی‌ محمد نمازی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، درباره راهبرد حزب کارگزاران برای انتخابات مجلس به «منیبان» گفت: من بار‌ها گفته‌ام که مواضع انتخاباتی را دبیرکل توضیح خواهند داد و در صورت جمع بندی نهایی مرعشی این موضوع را توضیح خواهد داد. اینکه خط مشی حزب کارگزاران و یا اصول فعالیت کارگزاران مبتنی بر مشی آیت الله هاشمی رفسنجانی است در کنگره هم به آن تاکید شد و رعایت خط مشی ایشان مدنظر کمیته سیاسی است.

او درباره موضع حزب کارگزاران درباره انتخابات گفت: هنوز نظر حزب درباره انتخابات به یک موضع مشخص نرسیده و در صورتیکه شورای مرکزی به یک نظر مشخص برسد آنگاه به صورت رسمی اعلام می‌شود.

او درباره علت اختلاف کرباسچی با کارگزاران اظهار کرد: با انسجامی که اکنون در حزب کارگزاران وجود دارد و نماد آن کنگره بسیار باشکوه روز جمعه بود، من چنین شکافی را پیش بینی نمی‌کنم که عده‌ای بخواهند اختلافی برای حزب به وجود بیاورند. مواضع کرباسچی منتسب به حزب نیست و او از حزب کارگزاران فاصله گرفته و در کنگره جمعه نیز حضور نداشت. مواضع حزب کارگزاران از طریق مرعشی، دبیرکل، اعلام می‌شود.

او در رابطه با جلسه کنگره حزب کارگزاران گفت: فاطمه هاشمی رفسنجانی تا آنجاییکه من خبر دارم عضو حزب نیستند و فائزه هاشمی هم در زندان هستند اما وقتی مرعشی دبیرکل شد عده‌ای از حزب فاصله گرفتند. 

نمازی در پایان گفت: الحمدالله فعالیت حزب نسبت به گذشته خیلی بهتر شده و با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد. روز جمعه کنگره خوبی برگزار شد و انتخابات انجام گرفت. من آینده حزب کارگزاران را آینده خوبی از نظر فعالیت سیاسی می بینم و نگرانی بابت اختلافات نداریم.

منبع: منیبان