سلبریتی‌های فراری که پس از دریافت تمام و کمال دستمزدهای خود در ایران به آنور آب که رسیدند اپوزیسیون شدند این روزها به چه مشغولند؟

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

روزنامه جوان در این زمینه نوشته: فتنه زن، زندگی، آزادی توانست در نهایت چند سلبریتی را در تور امنیتی ناتوی فرهنگی گرفتار و به آغوش غرب پرتاب کند. حمید فرخ‌نژاد، احسان کرمی و برزو ارجمند، سه نفری بودند که کار را تمام شده فرض کردند و به سرعت به حوض کم‌عمق سرویس‌های اطلاعاتی غربی شیرجه زدند.

هر سه تقریباً تا وقتی در ایران بودند جزو هنرمندان پرکار محسوب می‌شدند؛ فرخ‌نژاد را باید جزو گران‌ترین و پرکارترین سلبریتی‌های دو دهه گذشته سینمای ایران دانست. کار و بار برزو ارجمند نیز در ایران پررونق بود و احسان کرمی هم در تئاتر و اجرا یکی از پردرآمد‌ها محسوب می‌شد.

این سه پس از فروکش کردن هیجانات اولیه بلوای ساختگی زن، زندگی، آزادی به تدریج به دلیل نبودن زمینه فعالیت حرفه‌ای هنری دچار بحران هویت شدند و دلالانی که زحمت کشاندن آن‌ها به غرب را کشیدند باید طوری برنامه‌ریزی کنند که سرنوشت آن‌ها تبدیل به درس عبرت برای دیگران نشود. فکرش را بکنید، فرخ‌نژادی که در ایران تا همین یک‌سال پیش در پروژه‌های بزرگ شبکه نمایش خانگی و سینما یکی پس از دیگری نقش‌های اصلی را بازی می‌کرد پس از مهاجرت به غرب باید این روز‌ها نقش‌آفرین یک نمایش مضحک با عنوان خانه امن باشد که کیفیت هنری آن با نمونه‌های آنچه در ایران به عنوان تئاتر آزاد از آن‌ها یاد می‌شود، برابری می‌کند.