بانک کارآفرین به منظور رفع کمبود نقدینگی تمامی مشتریان حقیقی خود، فعلی و جدید، طرحی تسهیلاتی به نام «امیدآفرین» را تدارک دیده است. افرادی امکان درخواست این وام را دارند که حساب قرض الحسنه ریالی نیک آفرین را افتتاح و در آن سپرده گذاری کرده باشند.

وام فوری 200 میلیونی با اقساط کم بهره | وام فوری بدون ضامن با واریز یکروزه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از گذشته برای کمک به هزینه های زندگی گرفته می شد. امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند.

وام فوری بدون ضامن

افرادی که مایل به دریافت تسهیلات امیدآفرین هستند باید حداقل سه ماه از سپرده گذاری آن‌ها گذشته باشد. ضمنا حداقل مبلغ سپرده جهت افتتاح حساب و بهره مندی از مزایای طرح امیدآفرین 25 میلیون تومان بوده و مبالغ سپرده گذاری مشتریان به صورت واحدهای 5 میلیون تومانی قابل افزایش است.

حداکثر مبلغ این تسهیلات به 200 میلیون تومان می‌رسد. این وام در قالب عقد مرابحه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود. حداکثر نرخ سود این وام به 23 درصد می‌رسد و سقف دوره بازپرداخت آن 36 ماه اعلام شده است.

در صورتی که فرد واجد شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی با نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت یادشده باشد، میزان هر قسط برای وی 7 میلیون و 230 هزار و 479 تومان خواهد بود.

لازم به ذکر است که متقاضیان نباید بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشند. ضمنا مبلغ سپرده گذاری، تعیین کننده میزان تسهیلات اعطایی خواهد بود. اگر مبلغ سپرده گذاری 100 میلیون تومان باشد، حداکثر مبلغ وام به فرد تعلق خواهد گرفت. علاوه بر این موارد، بعد از دریافت وام و دوره انتظار تعیین شده، مشتری امکان استفاده از سپرده خود و برداشت آن را دارد.

در صورتی که مشتری که قبل از دوره انتظار معین شده، تمام یا بخشی از سپرده خود را برداشت کند، امکان دریافت امتیاز تسهیلات امیدآفرین را از دست خواهد داد.

منبع:بانک اول