رسانه‌هایی که در حوادث سال گذشته جان گرفته بودند و بی‌محابا با دروغ و نیرنگ می‌تاختند یکی پس از دیگری با بحران مواجه شده‌اند. از استعفای مجریان و کارمندانشان گرفته تا تعطیلی شبکه من‌وتو.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

روزنامه صبح نو در این رابطه نوشته: کنش سیاسی همه اعضای اپوزیسیون طبق آنچه بارها اعلام شده بر مبنای منفعت شخصی است و هر کدام خاستگاه و منافع متعددی در دشمنی با مردم ایران دارند و همین منشأ افتراق شدید آنان است. با قطع این منافع شخصی طبیعتا آنها انگیزه‌ای برای اتحاد علیه ایران ندارند.

در تداوم روند قهقرای اپوزیسیون علی‌رغم آنکه در هفته‌های منتهی به سالگرد درگذشت مرحومه امینی و به‌ویژه ۲۴ ساعت قبل از آن در رسانه‌های فارسی‌زبان معاند که تمام اخبار خود را بر سالگرد اعتراضات متمرکز کرده بودند و خواهان حضور مردم در خیابان‌ها شده بودند؛ اما ۲۵ شهریور خیابان‌های تهران یکی از آرام‌ترین و خلوت‌ترین روزهای خود را پشت سر گذاشت.

برخی با مشکل مدیریت محتوا مواجه بوده و تعدادی دیگر با اخلال در تأمین مالی روبه‌رو شده است. 

در برخی دیگر از موارد نیز فشار برای تغییر مدیریت باعث انحلال این دست پروژه‌ها شده است، ازجمله می‌توان به شبکه «من‌وتو» اشاره کرد که در روزهای اخیر با فشار شدید برای تغییر در مدیریت شبکه روبه‌رو بوده است تا جایی که خبر رسیده که منابع مالی این شبکه قطع ‌شده و تا زمانی که مدیران آن استعفا ندهند، پرداخت جدیدی از سوی آمریکایی‌ها به آن‌ها صورت نخواهد گرفت.