مردم ایران اسلامی در سرتاسر کشور در راستای محکومیت «کودک‌کشی»، «جنایت»، «نسل‌کشی»، «قتل‌عام»، «ترور»، «جنایت جنگی» و «فاجعه انسانی» در غزه، در راهپیمایی باشکوه مردمی حمایت خود را از کودکان مظلوم اعلام کردند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

با گذشت قریب به چهل روز از یکی از برجسته‌ترین عملیات‌ها و شاهکارهای نظامی در تاریخ مدرن و پیروزی غرورآفرین و ظفرمندانه مجاهدان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی و شکست غیر قابل ترمیم و فروریختن هیمنه‌ی رژیم اشغالگر صهیونیستی و شکاف عظیم ایجاد شده در سازه‌های رژیم جعلی و جنایت‌کارترین ماشین کشتار انسان‌های بیگناه در جهان معاصر، ماشین جنگ این رژیم وحشی و غاصب با کابوس سیاست مرگ و با باران بمب‌های شبانه‌روزی بر سر مردم و غیرنظامیان غزه و با زیر پا گذاشتن همه قواعد حقوقی، بین‌المللی و انسانی حمام خون به‌راه انداخته است تا مگر آبروی رفته را برگرداند. این جرثومه فساد با همدستی و پشتیبانی آمریکا، سبعانه تاکنون باعث کشته شدن هزاران زن و کودک و مرد فلسطینی شده و بازماندگان از آب، برق، غذا و دارو و از همه چیز محرومند و در همین لحظه دو و نیم میلیون در معرض قحطی و گرسنگی و بیماری‌های واگیر قرار دارند که قلب هر انسانی را منقلب و وجدان انسانی را شرمگین می‌کند.

فلسطین امروز به آیینه‌ای بدل شده تا چهره کریه نظم مسلط بر جهان را نمایان گردد و فوج عظیم شهدای غزه، زنان و مردان و کودکان بی‌گناه قطعه قطعه شده، موجی گسترده از خشم و اعتراض را در سرتاسر جهان برانگیخته است، امروز انزجار وجدان‌های بیدار از این رژیم کودک‌کش، از جغرافیای جهان اسلام فراتر رفته و بسیاری از پایتخت‌های اروپا و آمریکا را در نوردیده است و گویی پیش بینی رهبر معظم انقلاب، از تاریخ انقضای این رژیم نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.

مردم ایران اسلامی در سرتاسر کشور در راستای محکومیت «کودک‌کشی»، «جنایت»، «نسل‌کشی»، «قتل عام»، «ترور»، «جنایت جنگی» و «فاجعه انسانی» در غزه، در راهپیمایی باشکوه مردمی حمایت خود را از کودکان مظلوم اعلام کردند ‌و ضمن اظهار همدردی با مادران شهدای غزه، با اظهار خشم و عصبانیت از این میزان خباثت، از مجامع جهانی خواستار قطع آدم کشی رژیم منحوس صهیونیستی و رسیدگی جدی به مردم آسیب دیده غزه شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، راهپیمایی مردم استان کرمان عصر امروز در راستای حمایت از مردم فلسطین، کودکان غزه و محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی و کودک‌کشی و فاجعه انسانی آنان در غزه، برگزار شد و مردم پایتخت مقاومت اسلامی دیار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید قدس، با حضور پرشور و بی‌نظیر خود در این راهپیمایی ضمن محکومیت این کودک‌کشی، جنایت، نسل‌کشی و فاجعه عظیم انسانی، خواستار توقف این جنایات شدند.

مردم دیار حاج قاسم عصر امروز با سر دادن شعارهایی چون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر استکبار» خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و حملات جنون‌آمیز رژیم کودک‌کش صهیونیستی به مردم غزه اعلام و بر مقابله با ظالمان دنیا و حمایت از مظلومان عالم تاکید کردند.

اقشار مختلف مردم استان کرمان در این راهپیمایی از مجامع بین‌المللی خواستند جنایت ددمنشانه علیه مردم و کودکان مظلوم غزه را فوراً متوقف کرده و راه کمک‌های انسانی به غزه باز شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، راهپیمایی مردم اردبیل که در دفاع از مردم غزه از ساعات پیش در این شهر آغاز شده، همچون سایر استان‌های کشور همراه با اعلام انزجار از رژیم جعلی و کودک‌کش اسراییل انجام شد و حاضران با سر دادن شعارهایی عمق نفرت خود را از رژیم سفاک صهیونیستی نشان دادند.

این راهپیمایی که با حضور گسترده مردم، دانش‌آموزان، فرهنگیان، بازاریان و اقشار مختلف مردم انجام شد، نشان از غیرت ملی و حفظ همنوع‌دوستی مردم این استان داشت که نشان دادند کودک‌کشی در غزه محکوم است و جنگی که اسراییل عملا با کودکان آغاز کرده، بیهوده است.

در این راهپیمایی مردم با شعارهای «مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا، رژیم صهیونیستی نابود باید گردد»، به خیابان‌ها آمده و از مجامع جهانی و بین‌المللی خواستند تا جنایت‌های اخیر در غزه را با صدور بیانیه‌های محکم و متقن پایان دهند.

راهپیمایی ضدصهیونیستی مردم استان گلستان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مردم شهرها و روستاهای مختلف استان گلستان در بیش از 40 نقطه از ظهر امروز همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی ضدصهیونیستی شرکت کردند. از همان دقایق آغاز راهپیمایی جمع کثیری از مردم شهر گرگان در میدان مرکزی شهر حضور یافتند تا خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی نشان دهند.

بزرگ و کوچک، زن و مرد همه آمده‌اند تا حمایت و پشتیبانی خود را از مردم مظلوم غزه اعلام دارند.باوجود اینکه حدود یک ماه از جنایات رژیم صهیونیستی و کودک‌کش می‌گذرد، آشوب و طوفان ایجاد شده در قلوب مردم مسلمان و دلسوز کشورمان روز به روز شدت می گیرد تا اینکه امروز ضمن اعلام هم‌بستگی با یکصدایی این اقدامات ناجوانمردانه را محکوم می‌کنند‌.

فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» از همان دقایق نخست راهپیمایی به گوش می‌رسد و صدای نوجوانان و دانش‌آموزان گلستانی بلندتر از دیر اقشار به گوش می‌رسد، این صدا تنها صدای فریاد خشم و انزجار از اسرائیل نیست بلکه صدای همدردی کودکان و نوجوانان گلستانی با کودکان غزه‌ای است.

‌خروش مردم ولایتمدار ‌استان اصفهان در حمایت از مردم غزه

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امروز از حمله وحشیانه به خاک مادری فلسطینیان بیش از یک ماه می‌گذرد و در همین مدت کوتاه خانواده‌های بسیار زیادی از فلسطینیان داغدار بیش از 12 هزار شهید خود در این منطقه شده‌اند.

در این روزها اخبار زیادی از حمله این اشغالگران صهیونیست به بیمارستان‌ها و کشتار فجیع کودکان و زنان به گوش می‌رسد. اکنون با گذشت زمان بیش از یک ماه از حملات شبانه روزی این رژیک غاصب و کودک‌کش، مردم سراسر ایران برای دفاع از این مردم مظلوم گرد هم آمده‌اند و با در دست داشتند پلاکاردهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل فریاد نفرت خود را از این رژیم و تمامی همدستان آن سر می‌دهند.

امروز در اصفهان، میدان بزرگمهر، محل وعده مسلمانان پشتیبان از مظلومان جهان، به دنبال اتفاقات ناگوار فرزندان غزه و نوزادان، کودکان زیادی حضور دارند و از جهانیان می‌خواهند که با حمایت از این مردمان حملات وحشیانه علیه مردم غزه به اتمام رسد.

با آنکه شنبه است، اما جمعیت قابل توجهی درحال اضافه شدن به محل برگزاری اعتراض علیه رژیم صهیونیستی است. اقشار مختلف مردم، اصناف، گروه‌های بسیج و مردمی و .... حضور دارند. پدرها و مادرها فرزندان خود را برای اعتراض به میدان آورده‌اند.

اجتماع ضدصهیونیستی در سراسر استان‌ سمنان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، مردم ولایتمدار استان سمنان امروز همه آمدند تا از مردم مقتدر و کودکان مظلوم غزه حمایت کنند و جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل را محکوم کنند.

امروز سمنانی‌ها از پیر و جوان گرفته در معراج شهدای این شهر جمع شدند و یکصدا شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر امریکا»، «مرگ بر انگلیس» را سردادند.

آنها آمدند تا جهانیان مظلومیت مردم بی گناه غزه را ببیند و نشان دهند سازمان ملل و حقوق بشر تنها شعار می‌دهند و در عمل کاری انجام نمی‌دهند.امروز همه اقشار بودند و حضور خانواده‌های شهدا در این  بزرگ مشهود بود و آمده بودند تا با خانواده شهدای بی‌گناه غزه همدلی کنند.

امروز یکی دیگر از بزرگترین اجتماعات خودجوش مردمی بود و صدای شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر امریکا»، «مرگ بر انگلیس» بلندتر از همیشه بود.مردم ولایتمدار سمنان امروز با حضور پررنگ خود انزجار، خشم و نفرت خود را از جنایات وحشیانه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی و متحدانش در غزه اعلام کردند.

تجمع فلسطینی مردم خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، مردم شهرها و روستاهای خراسان شمالی امروز در تجمعاتی بزرگ و حماسی جنایات رژیم منحوس اسرائیل علیه کودکان غزه را محکوم و خواستار توقف فوری این جنایات شدند.

در تجمع مردم انقلابی بجنورد که از ساعت 9 صبح امروز در میدان شهید آغاز شده است، اقشار مختلف مردم رنج ‌و محنت مردم فلسطین حمایت و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. مردم در این تجمع اعلام کردند یک صدایی شیعه و سنی برای مردم فلسطین ارزشمند و مایه قوت قلب آن‌ها است.

اقشار مختلف جوانان و نوجوان در این تجمع گفتند، به‌رغم اینکه قریب به 40 روز از عملیات غرورآفرین حماس علیه رژیم اشغالگر قدس می‌گذرد و صهیونیست‌ها همه توان خود را برای به‌دست آوردن یک پیروزی به‌کار گرفته‌اند، به جرأت می‌توانیم بگوییم هنوز هیچ پیروزی برای رژیم اسرائیل به دست نیامده و این نشانگر ایستادگی مردم غیور غزه است. 

زنان و مادران انقلابی استان خراسان شمالی در این تجمع به همراه فرزندان خردسال و عروسک فرزندانشان حضوری پر رنگ دارند و از مجامع بین‌المللی خواستند جنایت ددمنشانه علیه مردم و کودکان مظلوم غزه را فورا متوقف و راه کمک‌های انسانی به غزه باز شود.

کفن پوشان ایلامی در حمایت از مردم غزه به میدان آ‌مد‌ند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام،مردم استان ایلام همزمان باسراسر کشور در راستای حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی و کودک کشی و فاجعه انسانی آنان در غزه،تجمع کرده و این جنایات را محکوم کردند.

این تجمع با حضور آحاد مردم و مسئولان ارشد درسراسر استان،ساعت 9 و 30 امروز 27 مهرماه برگزار شد.مردم شهر ایلام نیز همچون دیگر نقاط کشور از چهار راه رسالت تا میدان شهید کشوری با شعار دادن علیه این رژیم،حمایت از مردم مظلوم غزه جنایات وحشیانه رژیم سفاک صهیونیست را محکوم کنند.

اجتماع عظیم مردم استان مرکزی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، مردم شهرها و روستاهای استان مرکزی، زادگاه بنیانگذار کبیرانقلاب اسلامی امروز در تجمعاتی بزرگ و حماسی جنایات رژیم منحوس اسرائیل علیه کودکان غزه را محکوم و خواستار توقف فوری این جنایات شدند.

در تجمع مردم انقلابی مردم اراک، مرکز استان مرکزی که از ساعت 10 صبح امروز در میدان شهدای اراک(خیابان امیرکبیر) آغاز شده است، اقشار مختلف مردم رنج ‌و محنت مردم فلسطین حمایت و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. مردم در این تجمع اعلام کردند یک صدایی شیعه و سنی برای مردم فلسطین ارزشمند و مایه قوت قلب آن‌ها است.

اقشار مختلف جوانان و نوجوان در این تجمع گفتند، به‌رغم اینکه قریب به 40 روز از عملیات غرورآفرین حماس علیه رژیم اشغالگر قدس می‌گذرد و صهیونیست‌ها همه توان خود را برای به‌دست آوردن یک پیروزی به‌کار گرفته‌اند، به جرأت می‌توانیم بگوییم هنوز هیچ پیروزی برای رژیم اسرائیل به دست نیامده و این نشانگر ایستادگی مردم غیور غزه است. 

تجمع مردم سراسر آذربایجان‌غربی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، تجمع سراسری اعتراض به جنایات آمریکا در نوار غزه با حضور پرشور اقشار مختلف مردم اعم از دانش آموزان، دانشجویان، زنان و مردان در سراسر شهرستان‌های آذربایجان‌غربی برگزار شد.

در مراسم تجمع شهرستان ارومیه که در محل خیابان شهید سلیمانی این شهر برگزار شد، حاضران با سر دادن شعارهای انقلابی و مخالفت با اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه مردم مظلوم فلسطین مخافت کردند.