رئیس جمهور با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها در ابتدا اعلام کرده بودند که قصد تصرف غزه و نابودی مقاومت را دارند اما در نهایت به هیچ یک از اهدافشان نرسیدند، گفت: امروز روز پیروزی شرارت بر شرافت است.

رئیسی: صهیونیست‌ها به اهداف خود نرسیدند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رئیس جمهور با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها در ابتدا اعلام کرده بودند که قصد تصرف غزه و نابودی مقاومت را دارند اما در نهایت به هیچ یک از اهدافشان نرسیدند، گفت: امروز روز پیروزی شرارت بر شرافت است.

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه - دوم آذرماه - در نشست مشترک هیأت رئیسه و کمیسیون‌های داخلی دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: ضمن ارج نهادن به همه تلاش‌های انجام شده، مردم مقتدر فلسطین حقیقتا نشان دادند مردمی با اعتماد بنفس هستند و ضمن ایستادگی در مقابل جنایت‌های ضد بشری، صحنه زرینی از مقاومت در مقابل چشم جهانیان ایجاد کردند.

نایب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: اگر بخواهیم تحلیلی را بعد از ۴۰ روز مطرح کنیم این است که دشمن شکست خورد و امروز که روز اول آتش بس موقت است، باید بگوییم دشمن مفتضحانه شکست خورد و مردم و مقاومت فلسطین پیروزی بزرگی را کسب کردند.

رئیسی افزود: صهیونیست‌ها اول اعلام کردند که قصد تصرف غزه را دارند و می خواهند مقاومت را نابود کنند، اما به هیچ یک از اهدافشان نرسیدند. اما آنچه که از کشتن زن و کودک و از بین بردن خانه‌های مردم توسط رژیم صهیونیستی برجای ماند، نفرت جهانیان از این رژیم بود.

وی با اشاره به اینکه طرفداری از زن، کودک و حقوق انسان توسط غربی‌ها تبدیل به یک طنز تاریخی شده است، تصریح کرد: امروز حقانیت جمهوری اسلامی مشخص شد. ملت ایران همواره فریاد می زدند که حق با فلسطین است و اکنون همگان فهمیدند که اینها با تبعیض نژادی و نژادپرستی، مردم غزه و فلسطین را قتل عام کرده و آمریکا و غرب هم با تمام توان حمایت می‌کنند.

رئیس جمهور نظم جهانی را ناکارآمد، ناعادلانه و ظالمانه دانست و تاکید کرد: مردم جهان خود به خیابان ها آمده و اعلام موضع می‌کنند. مردم جهان امروز نظم عادلانه جهانی که بتواند از مظلوم دفاع کند را فریاد می زنند. باید امروز به مردم فلسطین، مقاومت و خانواده شهدای فلسطینی این پیروزی را تبریک گفت.

وی تصریح کرد: مقاومتی که نیروی هوایی، دریایی و زمینی ندارد و فقط به خدا ایمان دارد. با اینها توانستند رژیم جعلی را زمین گیر و مستأصل کنند. رفتن به سراغ زن و کودک، نشان از استیصال این رژیم است و قدرت ایمان می‌تواند بر شرارت پیروز شود. امروز روز پیروزی شرارت بر شرافت است و مردم می‌توانند آن را جشن بگیرند.

تکمیل می‌شود

منبع: ایرنا