فرماندار سرخس گفت: به دنبال هجوم ریزگردها و طبق تصمیم ستاد بحران سرخس برای روزهای یکشنبه و دوشنبه همه مدارس و دانشگاه‌های این شهرستان و برای روز دوشنبه ادارات نیز تعطیل شدند.

خبر فوری | مدارس و ادارات این شهر دوشنبه ۶ آذر تعطیل شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

خبرنگار نیکو اصغری:فرماندار سرخس گفت: به دنبال هجوم ریزگردها و طبق تصمیم ستاد بحران سرخس برای روزهای یکشنبه و دوشنبه همه مدارس و دانشگاه‌های این شهرستان و برای روز دوشنبه ادارات نیز تعطیل شدند.

به دنبال هجوم ریزگردها و گرد و خاک بر طبق تصمیم ستاد بحران سرخس روز دوشنبه همه ادارات به جز بخش‌های خدمت رسان ضروری و حاکمیتی تعطیل شدند.

فرماندار سرخس بیان کرد: پیش از این وقوع گردوخاک و ریزگردها موجب برگزاری غیرحضوری کلاس‌های درس در شهرها و روستاهای سرخس در صبح و عصر امروز شده بود.

وی گفت: با توجه به هشدار هواشناسی و اینکه هم اکنون شاخص میزان ذرات گردو خاک (با اندازه قطر pm۱۰) ۹۷۰ میلی گرم در متر مکعب است، لذا تصمیمی به تعطیلی فعالیت‌های آموزش اداری در شهرستان برای فردا گرفته شد.

نوری‌زاده خواستار تردد خودروها در صورت ضرورت در جاده ترانزیتی سرخس -مشهد شد و گفت: برای حفظ ایمنی مسافران قطار مسافری سرخس- مشهد در نوبت عصر امروز و فردا دوشنبه لغو شده است.

ایستگاه پایش آلودگی هوای سرخس خراب است

محمد ملتجی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سرخس با تأیید خرابی ایستگاه پایش هوای این اداره در شهر سرخس اظهار کرد: برای رفع نقص فنی منتظر حضور عوامل تعمیرات از تهران هستیم.

منبع: اقتصاد آنلاین