در ادامه عکسی جدید از همسر دوم شهاب حسینی را مشاهده می کنید که بسیار جالب و دیدنی است

سلفی عجیب زن دوم شهاب حسینی | خانم چه فیگوری ام گرفته
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شهاب حسینی عکسی از خودش در فضای مجازی منتشر کرده است که بسیار دردناک است . شهاب حسینی اخیرا با ساناز ارجمند که چند سال از او کوچکتر است ازدواج کرده است . شهاب حسینی در جشنواره های داخلی و بین المللی برنده جوایز متعددی شده است. 

شهاب حسینی

شهاب حسینی که قصد مهاجرت به کانادا را داشت و برای این کار حتی حاضر به انصراف از دانشگاه شده بود باید خدمت سربازی را پشت میگذاشت و به همین منظور زمانی که برای خداحافظی با دوستانش در دانشکده هنرهای زیبا به دانشگاه تهران رفته بود برای اولین بار همسرش پریچهر قنبری را دید و این دیدار به آشنایی های بعدی زیر نظر خانواده و ازدواج ختم شد.

نظر شهاب حسینی راجع به ازدواج

تا قبل از این که همسرم را ببینم، قصد ازدواج نداشتم تا این که روزگار ما را در برابر هم قرار داد. به او پیشنهاد آشنایی دادم اما همسرم هیچ اعتقادی به اینگونه دوستی ها و آشنایی ها نداشت و گفت:اگر کسی واقعا عاشق است و تمایل قلبی برای رسیدن به دختر مورد علاقه اش دارد، باید در این راه صادقانه گام بردارد و بنابراین موضوع را با خانواده ام در میان گذاشتم و مصمم به ازدواج شدم.

شهاب حسینی میگوید: دیگر تکه دوم زندگی ام را پیدا کرده بودم.

پریچهر قنبری و شهاب حسینی دو پسر به نام های محمدامین و امیرعلی دارند.محمد امین پسر بزرگ شهاب حسینی است که در سالروز تولد پدرش یعنی 14 بهمن ماه سال 1382 متولد شد.

سوابق کاری شهاب حسینی

شهاب حسینی از آغاز فعالیت خود در صدا و سیما در اواسط دهه 70 تاکنون، در بسیاری از زمینه ها همچون گویندگی، اجرا، هنرپیشگی و تهیه کنندگی فعال بوده است اما عمده شهرت و افتخارات او مربوط به هنرپیشگی در عرصه سینما است.شهاب حسینی حضور در دنیای هنر را با گویندگی رادیو آغاز کرد و بعد از تجربه مجری گری در تلویزیون برای اولین بار سال 79 در یک سریال به ایفای نقش پرداخت.سریال پس از باران به کارگردانی سعید سلطانی اولین سریالی است که شهاب حسینی در آن به ایفای نقش پرداخت و با هنرمندانی چون محمود پاک نیت، کتایون ریاحی، مرجان محتشم، ثریا قاسمی، جمیله شیخی و... همبازی بود.

منبع: مثلث آنلاین