طرح یسنا در استان‌های خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و ایلام آغاز خواهند شد. در گام نخست 27 هزار و 500 مادر باردار یا شیرده در دهک اول درآمدی جامعه ‌شناسایی شدند.

واریز یارانه نقدی جدید رئیسی برای این افراد | یارانه نقدی 4 میلیونی شامل چه کسانی می شود؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

خبرنگار نیکو اصغری:جزئیات نهایی یارانه نقدی جدید آبان ماه اعلام شد. یارانه نقدی یکی از موارد مورد بررسی دولت در چند وقت اخیر بوده است و بعضی از اخبار مبتی بر افزایش مبلغ یارانه نقدی در سال جدید به گوش می رسد. یارانه نقدی بعضی از دهک ها 300 و تعدادی 400 هزار تومان است .قرار است فرمول پرداخت یارانه نقدی تغییر کند. بر این اساس، صدک جاگزین دهک و شمار یارانه‌بگیران بیشتر خواهد شد. هرچند زمان اجرای این طرح مشخص نیست.

طرح یسنا در استان‌های خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و ایلام آغاز خواهند شد. در گام نخست 27 هزار و 500 مادر باردار یا شیرده در دهک اول درآمدی جامعه ‌شناسایی شدند. در بازه زمانی شش ماهه و برای هر کدام از آنها پرداختی تا سقف چهار میلیون تومان انجام می‌شود. البته این مبلغ به صورت نقدی به کارت کالابرگ واریز می‌شود اما دریافت‌کنندگان صرفا مجاز به خرید کالاهای تعریف شده هستند.

منبع:اقتصاد آنلاین