سوپرانقلابی‌ها به هر بهانه‌ واهی سعی می‌کنند بر اصولگرایان اصیل هجمه وارد کنند تا در پی تفرقه‌افکنی، در اقلیت‌بودن خودشان به چشم نیاید.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سوپرانقلابی‌ها همچنان مشغل کارند و گویا بنا ندارند دست از وحدت‌شکنی بردارند. اگر روزگاری تصور می‌شد هجمه‌وارد کردن آنها به بدنه اصلی و اصیل اصولگرایی به دلیل نوع تفکراتشان و خوانش خاص خود از انقلاب اسلامی است اما امروز بر همگان روشن شده است که تفرقه‌اندازی آنها صرفا برای سهم‌خواهی انتخاباتی است و در شرایطی که سرمایه اجتماعی خاصی پیرامون خود نمی‌بینند می‌کوشند با برچسب‌زنی، سیاه‌نمایی و البته تحریف واقعیت‌های موجود در صدد اثبات خود و نفی دیگران باشند تا در این بین سهم بیشتری را از لیست انتخاباتی اصولگرایان دارا شوند؛ سیاستی کهنه و البته شکست‌خورده زیرا ماهیت چنین سیاست‌بازی انتخاباتی بر همه به ویژه بر اصولگرایان روشن شده است.

وحدت‌شکنی آنها در حالی است که اخیرا رهبر انقلاب خطاب به نیروهای انقلابی و کسانی که خود را بسیجی می‌دانند توصیه کرده بود که از پرداختن به مسائل «بی‌خود» پرهیز کنند و نگذارند احساسات شخصی یا احساسات جناحی، بر منطق غلبه کند اما گویا سوپرانقلابی‌ها برای رسیدن به امیال سیاسی خود حتی نمی‌خواهند سخنان رهبر انقلاب را در دستور کارشان قرار دهند.

یکی از مهم‌ترین اتفاقات مثبت در سال‌های اخیر همدلی قوای سه‌گانه با یکدیگر بوده است و در چندسال اخیر دیده‌ایم که هیچ قوه‌ای سد راه قوه دیگر نمی‌شود و جالب آن است این همدلی برخلاف ادعاهای اصلاح‌طلبان مانع نظارت قوا بر یکدیگر هم نشد. حتما وحدت کنونی قوا می‌تواند چراغ راه آینده سیاسی کشور باشد و باید به آن ارج نهاد اما سوپرانقلابی‌ها همین موضوع بدیهی را هم نمی‌بینند و حتی سعی دارند آن را به چالش بکشند.

مثلا به این گزاره یک سایت که خود را حامی رئیس‌جمهور می‌داند نگاه کنید؛ این سایت ادعا می‌کند که قالیباف برای سخنرانی‌اش دانشگاهی غیرسیاسی را انتخاب کرده است که پاسخگوی عملکردش در مجلس نباشد. واقعا جای تعجب دارد که سوپرانقلابی‌ها چگونه و به هر دلیل واهی قصد هجمه به رئیس مجلس شورای اسلامی را دارند. آنها فقط می‌خواهند حمله کنند و برایشان هم مهم نیست سوژه حمله چیست. نیازی به پاسخگویی ندارد اما به اجمال می‌شود گفت که سخنرانی در داتشگاه‌ها رسمی است که مسئولان اعم از رئیس مجلس، رئیس قوه قضائیه و رئیس‌جمهور آن را انجام می‌دهند و این که چه دانشگاهی سیاسی و چه دانشگاهی غیرسیاسی است برنمی‌آید مگر از ذهن وحدت‌شکن سوپرانقلابی‌ها! قالیباف هم بارها و بارها درباره پرسش‌هایی که در خصوص عملکرد مجلس یازدهم مطرح است پاسخ داده است و هیچ وقت هم از پاسخگویی شانه‌ خالی نکرده است.

با این اوصاف مشاهده می‌کنیم که برخی نیروهای خاص چگونه سعی می‌کنند اصولگرایان به وحدت نرسند تا در این میان در اقلیت‌بودنشان به چشم نیاید. شاید بشود گفت که تلکیف با آنها روشن است اما در این بین به نظر می‌رسد بهتر است دولت خط خود را روشن کند و اگر با چنین رفتارهای وحدت‌شکن زاویه دارد، صراحتا اعلام کند که مسیرش از نیروهای سوپرانقلابی جداست.

منبع: فردا