باید سهم‌خواهی را حرام کنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

روزنامه هم میهن ذیل این عنوان نوشته: همایش انتخاباتی گروهی از اصولگرایان که خود را «مجمع بزرگ نیروهای انقلاب(مبنا)» معرفی می‌کنند، با شعار «مشارکت بالا، همگرایی و کارآمدی، مجلس انقلابی» با حضور 4هزار فعال تشکیلاتی، جوانان و فعالان انقلابی و چهره‌های مطرح سیاسی از جمله محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس یازدهم، محسن رضایی، دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و بیش از 130 نماینده مجلس، فعالان سیاسی در حرم امام خمینی برگزار شد.

غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در این نشست در بخشی از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس گفت: هر حزب و تشکیلاتی که قصد خدمت به انقلاب را داشته باشد، درِ شورای ائتلاف به روی آن باز است. پیروزی برای ما هدف نهایی نیست، پیروزی باید برای ما مقدمه خدمت باشد. ۱۱ اسفند یک فرصت مهم و تعیین‌کننده در کشور خواهد بود.

محمدباقر قالیباف دیگر سخنران نشست مبنا بود. وی در صحبت‌های خود گفت: باید مدیریت و برنامه‌ریزی کنیم و حل مسئله را با برنامه هفتم پیش ببریم و اجرایی کنیم. در هر جای کشور که هستیم جبهه انقلاب وظیفه دارد هم‌افزایی ایجاد کند. باید سهم‌خواهی را حرام کنیم و افرادی بیایند که دغدغه آن‌ها حل مسئله و نگاه پیشرفت و کارآمدی داشته باشند.»