همزمان با شدت گرفتن نبردهای زمینی به‌ویژه در سه محور خان‌یونس، بیت لاهیا و بیت حانون در نوار غزه، مقاومت فلسطین از هدف قرار دادن مخفیگاه نظامیان صهیونیست در یک خانه در خانیونس و انهدام 12 خودرو، یک نفربر و یک تانک ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

خبرگزاری شهاب درباره آخرین تحولات نبرد زمینی در نوار غزه اعلام کرد که رزمندگان مقاومت درحال یک نبرد شدید با نظامیان رژیم صهیونیستی در محور شرق خان‌یونس هستند.

برپایه این گزارش، صدای چندین انفجار شدید در شرق خان‌یونس شنیده شده و منابع محلی از تشکیل دود در آسمان منطقه خبر داده‌اند. تجمع نظامیان صهیونیست در شهر خانیونس نیز هدف حمله خمپاره‌ای قرار گرفت.

در همین راستا، گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس از هدف قرار دادن مخفیگاه نظامیان صهیونیست خبر داد.

گردان‌های القسام در این باره اعلام کرد: خانه‌ای را در محور شرق خانیونس با خمپاره و مسلسل هدف قرار دادیم که تعدادی از نظامیان اشغالگر در آن سنگر گرفته بودند.

گردان‌های القسام همچنین اعلام کرد که تک‌تیراندازان آن چهار نظامی صهیونیست را در منطقه مذکور هدف قرار دادند.

گردان‌های القسام همچنین اعلام کرد در درگیری‌های منطقه «بیت لاهیا» در شمال غزه، ۱۲ خودرو نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

شاخه نظامی حماس همچنین در بیانیه‌ای دیگر گزارش داد: رزمندگان ما یک نفربر و یک تانک «مرکاوا» ارتش دشمن را در محور شمال خانیونس با راکت «الیاسین ۱۰۵» منهدم کردند.

منطقه بیت حانون نیز شاهد نبردهای سنگین بین مقاومت و نظامیان صهیونیست است.

پایگاه نظامی "رعیم" ارتش رژیم صهیونیستی نیز هدف حمله راکتی گردان های القسام قرار گرفت.

مقاومت فلسطین طی روزهای گذشته خسارات سنگینی را در جریان نبرد زمینی در غزه به ارتش رژیم صهیونیستی وارد کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته اعلام کرد که از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته تاکنون بیش از ۱۱ هزار راکت و موشک از نوار غزه به سرزمین های اشغالی شلیک شده است. تل‌آویو شب گذشته نیز شاهد حملات موشکی مقاومت فلسطین بود.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته به کشته شدن ۹ افسر و نظامی خود در نبردهای نوار غزه اعتراف کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز همچنین از کشته شدن یک افسر دیگر خود در اثر واژگونی خودروی نظامی او در جنوب سرزمین های اشغالی خبر داده است.

گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بست و منطقه را بمباران کرد.