در ۳۵ روز نبرد زمینی در باریکه غزه روزانه ده‌ها دستگاه انواع و اقسام خودروی زرهی رژیم صهیونیستی از تانک گرفته تا نفربر، بلدوزر، لودر و بیل مکانیکی هدف قرار می‌گیرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در ۳۵ روز نبرد زمینی در باریکه غزه روزانه ده‌ها دستگاه انواع و اقسام خودروی زرهی رژیم صهیونیستی از تانک گرفته تا نفربر، بلدوزر، لودر و بیل مکانیکی هدف قرار می‌گیرد. اگر میانگین خودروهای هدف قرار گرفته در روز را ۲۵ دستگاه فرض کنیم (هرچند این تعداد بیشتر است و به عنوان مثال در بعضی روزها تا ۳۶ دستگاه هم انهدام قطعی داشته‌ایم) به عدد ۸۷۵ دستگاه می‌رسیم حالا فرض کنید در هر یک از این خودروهای زرهی فقط یک نفر کشته شده باشد باید تعداد کشته‌ها همین الان بیش از ۸۰۰ نفر باشند؛ در حالی که به اعتراف خود صهیونیست‌ها تنها در انهدام ۴ نفربر نمر ۴۸ صهیونیست کباب شده و در یک مورد محل تجمع نظامیان صهیونیست هدف قرار گرفت که حدود ۶۰ تروریست اشغالگر کشته و زخمی شدند...

این علاوه بر هدف قرار گرفتن نیروهای پیاده، کشته شدن آنها توسط تک تیراندازان مقاومت، انهدام تجمعشان در خانه‌های مردم، حملات خمپاره‌ای و مین‌های ضد نفر و... است. بنابراین وقتی ارتش کودککش صهیونیستی می‌گوید در ۳۵ روز نبرد زمینی در غزه ۹۵ کشته داده، به یک طنز تلخ بی‌مزه تبدیل می‌شود و در تعجبم از آن کسانی که روزانه آمار اعلام شده توسط ارتش بزدل و ترسوی صهیونیست را منتشر می‌کنند و و با منتشر کردن این آمار جعلی و دروغ به نوعی مهر تاییدی بر ادعاهای مطرح شده توسط کو‌دک‌کش‌ مهاجر چند ملیتی می‌گذارند.

بنابراین بنده ترجیح می‌دهم بر اساس همین برآوردها و همین آمارهایی که مقاومت منتشر می‌کند یا با استناد به همین تصاویر منتشر شده توسط بخش رسانه‌ای مقاومت فلسطین که بسیار مستند و قابل اتکا است عدد کشته‌های ارتش متجاوز و تروریست صهیونیستی را بالای صدها نفر و در اینجا با تاکید اعلام می‌کنم حداقل بیش از ۸۰۰ نفر بنویسم. باز هم می‌گویم این حداقل کشته‌های صهیونیست‌ها در این جنگ شهری است به هر حال در عراق و سوریه با جنگ شهری روبرو بوده‌ایم و تلفات شدید آن را هم تجربه کرده‌ایم، در حالی که ارتش متجاوز صهیونیستی هیچ تجربه‌ای در حوزه جنگ شهری نداشت و در ضمن نیروهای مقاومت فلسطین بسیار آموزش دیده‌تر، مجهزتر و با طرح و برنامه‌تر از تروریست‌هایی هستند که ما در عراق و سوریه آنها را قلع قمع کردیم.

این آمار و ارقام را از بنده داشته باشید تا روزی روزگاری بالاخره اسناد و مدارک برملا شود و اگر مانند جنگ رمضان ۱۹۷۳ همچنان همان آمار تقلبی ۲۸۰۰ کشته را مورد تاکید اشاره قرار ندهند متوجه خواهید شد که جنگ غزه برای رژیم بچه کش صهیونیست ار دردناک‌تر و ویرانگرتر از تمام جنگ‌هایی بوده که در طول این ۷۵ سال اشغالگری و تجاوز دیده و تجربه کرده است.