شنیده‌ها حاکی از درگیری لفظی تند در جلسات محرمانه اعضای رده پایین منافقین با سران این گروهک تروریستی است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به نقل از روزنامه جوان، شنیده‌ها حاکی از درگیری لفظی تند در جلسات محرمانه اعضای رده پایین منافقین با سران این گروهک تروریستی است. حملات و اعمال فشار‌های پلیس آلبانی علیه گروهک منافقین، آوارگی و بلاتکلیفی و ناامیدی از آینده، انتشار اخبار ضد و نقیض از مرگ مسعود رضوی و انتشار فایل صوتی جعلی از او از سوی سران سازمان منافقین، باعث شده اعضای این گروهک انتقادات و اعتراضاتی را متوجه سران خود کنند. بنابراین کادر رهبری سازمان تصمیم گرفتند برای جلوگیری از ریزش نیرو‌ها و کنترل اعتراضات و مدیریت وضعیت پیش آمده، اجازه حضور اعضای عادی را در چند نشست محرمانه با حضور مژگان پارسایی و فهیمه اروانی، دو مقام ارشد حاضر در اشرف ۳ و بیان انتقادات در حضور آنان صادر کنند. تصمیمی که تاکنون در این تشکیلات سابقه نداشته است.

سایت مشرق خبر داده که روز جمعه در یکی از همین نشست‌ها که با حضور اروانی برگزار گردیده، اعضای عادی حاضر در جلسه که بسیار عصبی بودند، انتقادات شدیدی را نسبت به گروهک و مسئولان آن مطرح کرده‌اند. فضای انتقادی در این نشست به سمتی می‌رود که اروانی نتوانسته شدت انتقادات را تحمل کند و جلسه مذکور را ترک می‌کند. با خروج اروانی از جلسه، بین اعضا و کادر معترض و برخی مسئولان درگیری لفظی صورت می‌گیرد که مسئولان اشرف ۳ با انتقال معترضان به بازداشتگاه سعی می‌کنند فضای تشنج و شورش را تا حدودی کنترل کنند.

گفته می‌شود افراد باقی مانده در نشست با مشاهده برخورد ضربتی گروهک با معترضان، انتقاداتی را مطرح کرده‌اند از جمله اینکه گفته‌اند: «اگر بنا به انتقاد است، چرا باید معترضان به بازداشتگاه منتقل شوند؟ مگر خود شما به ما اجازه این کار را ندادید؟ هدف از ایجاد فضای انتقادی چیست؟» ظاهراً این جلسه با ناراحتی همه اعضای عادی و بی نتیجه به پایان می‌رسد و نیرو‌ها با دلخوری نشست را ترک می‌کنند.

در ماه‌های اخیر درخواست‌ها برای خروج از کمپ اشرف ۳ که در فضایی امنیتی اعضا را داخل خود حفظ می‌کند، افزایش یافته و از سویی دیگر مرگ‌های مشکوک اعضا هم یادآور تصفیه‌های درون گروهی این گروهک است، که رو به فزونی است.