پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

جریان انقلاب یا همان اصولگرایان در دوره گذشته ذیل جریان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب توانست موفقیت بالایی در کل کشور به دست بیاورد که اولین ثمره آن مجلس یازدهمی بود که ورای همه پیام‌ها و مزیت‌هایش، نشان‌دهنده وحدت حداکثری اصولگرایان و پرهیز از سهم‌خواهی‌های بی‌موردی بود که منجر به شکست یک جریان سیاسی می‌شود؛ اما گویا عده‌ای از این شرایط راضی نیستند. در این راستا سخنگوی شریان گفته: «اولین راهبرد شریان، رقابت انتخاباتی در درون جبهه انقلاب و نه با جریان اپوزیسیون غرب‌گرا است. 

روزنامه صبح نو با طرح این دیدگاه نوشته: آنچه اعضا و فعالان درون این تشکیلات نو تأسیس درباره راهبردهای خود عنوان کرده‌اند، عموما مغایر با راهبرد اصلی وحدت جریان نیروهای انقلاب است و خاطره تجارب تلخ و البته شکست خورده سیاسی قبل را تداعی می‌کند. 

این جریان با وجود اعلام رئیس‌جمهور مبنی بر عدم دخالت دولت در انتخابات همچنان به فعالیت‌های انتخاباتی خود ادامه می‌دهد و هیچ‌گاه نسبت خود را با وزارت راه و وزیر مربوطه مشخص نکرده است. 

سخنگوی شریان از سیاست این جریان به‌صورت علنی رونمایی می‌کند و از عدم‌وحدت با سایر جریان‌ها سخن می‌گوید؛ نوعی بازگشت به منش حامیان دولت نهم در انتخابات شورای شهر سوم. انتخاباتی که باز هم نام بذرپاش در آن به چشم می خورد. پیش‌تر و پس از روی کار آمدن دولت احمدی‌نژاد، مهرداد بذرپاش با حمایت دولت وقت فهرستی را برای انتخابات شورای شهر سوم تحت‌عنوان «رایحه خوش خدمت» آماده کرد و مقابل فهرست اصولگرایان قرار داد. 

آنها شاید حتی نتوانند یک کرسی مجلس را تصاحب کنند، ولی بی‌شک می‌توانند موجب عدم ورود چند نماینده انقلابی به مجلس و ورود چند نماینده به قول خودشان غرب‌گرا به پارلمان دوازدهم شوند و این ضربه کمی نیست.