ولی الله محمدی نصرآبادی در آستانه عزیمت به مالزی با امیرعبداللهیان دیدار و گزارشی از حوزه ماموریت خود و برنامه‌های دوره کاری پیش‌رو در زمینه‌های مختلف را تشریح نمود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ولی الله محمدی نصرآبادی، سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در مالزی در آستانه عزیمت به محل مأموریت با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گزارشی از حوزه مأموریت خود و برنامه‌های دوره کاری پیش رو در سفارت جمهوری اسلامی ایران در کوالالامپور در زمینه‌های مختلف را تشریح نمود.

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با اشاره به اهمیت مالزی در جهان اسلام و جنوب شرق آسیا، روابط فیمابین را دارای اهمیت ویژه‌ای توصیف و بر ضرورت گسترش مناسبات و همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف اقتصادی، علمی و فناوری، بهداشتی، کشاورزی، فرهنگی و گردشگری تأکید نمود.

وزیر امور خارجه با اشاره به حضور ایرانیان در مالزی، لزوم ارابه خدمات مناسب کنسولی به آنان را مورد تاکید قرار داد.

ولی الله محمدی نصرآبادی، پیش از این در مسئولیت‌هایی چون معاون و رئیس اداره اول آفریقا، معاون مدیر کل شرق و جنوب آفریقا، مدیر کل و دبیر ستاد آفریقا، دستیار وزیر و مدیرکل آفریقا، کاردار ایران در آفریقای جنوبی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشورهای اندونزی، غنا، توگو و تیمور شرقی و اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا (آسه آن) خدمت کرده است.