واتساپ، در نسخه بتای خود، سه ویژگی جدید شامل امکان جستجوی پیام‌ها بر اساس تاریخ، هشدارهای ویژه برای صاحبان کانال‌ها و برچسب‌های ناوبری که در حالت نمایش مخفی می‌شوند، را ارائه می‌کند.

واتساپ همه رو شگفت زده کرد | قابلیت جدید واتساپ چیست؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

واتساپ پلتفرمی است که در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد. از اوایل مهرماه واتساپ فیلتر شد. وزیر علت فیلتر شدن واتساپ را ایجاد برقراری آرامش و امنیت مطرح کرد. آخرین اخبار در رابطه با رفع محدودیت واتساپ را با هم دراین مطلب می خوانید .در این روزها یکی از دغدغه های مردم برقراری ارتباط با فضای مجازی و داشتن واتساپ و اینستاگرام است که در اینجا راهکارهای مهمی از نحوه وصل واتساپ بدون فیلترشکن را به شما آموزش می دهیم.

این قابلیت‌های جدید به منظور افزایش کارایی و شفافیت برای کاربران و مدیران کانال‌ها طراحی شده‌اند.

هشدارهای کانال: این ویژگی به مدیران کانال‌ها امکان می‌دهد تا در صورت نقض قوانین پلتفرم، از طریق هشدارهای مخصوص آگاه شوند. این هشدارها فقط به اطلاع رسانی محدود نمی‌شوند، بلکه راهکارهایی را برای رفع مشکل ارائه می‌دهند، که می‌تواند از مسدود شدن کانال جلوگیری کند.

جستجو بر اساس تاریخ: این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا با وارد کردن تاریخ مشخص، به راحتی پیام‌های خود را جستجو کنند. این ویژگی، ناوبری در تاریخچه چت را آسان‌تر کرده و به کاربران کمک می‌کند تا زمان خود را بهتر مدیریت کنند.

برچسب‌های ناوبری پنهان: هنگامی که کاربران در حال مرور چت‌ها، تماس‌ها یا کانال‌ها هستند، برچسب‌های ناوبری به صورت خودکار مخفی می‌شوند، فضای بیشتری برای نمایش محتوا فراهم می‌کنند و تجربه کاربری را با کاهش عناصر غیر ضروری بصری بهبود می‌بخشند.

این ویژگی‌ها، که هم‌اکنون برای برخی از کاربران نسخه بتا در دسترس است، به زودی برای تمام کاربران ارائه خواهد شد.