محمدرضا گلزار استوری جدیدی در صفحه شخصی خود منتشر کرد. حضور محمدرضا گلزار در انجمن پدل حواشی زیادی را به دنبال داشت و حتی خیلی از ورزشی‌ها از این موضوع انتقاد کردند. بازیگر مطرح سینمای ایران امروز یک استوری از خودش در حال بازی پدل منتشر کرد تا نشان دهد چقدر پیگیر این رشته بوده است.

استوری معنادار محمدرضا گلزار دهان همه را بست | منظور محمدرضا گلزار از این کارا چیه؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمدرضا گلزار گفته است برخلاف تصور از خانواده‌ای بسیار مرفه نیست و اولین خودرویی هم که خریده یک پژو 405 چپ کرده بود. محمد رضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران، بازیگر است. محمد رضا گلزار بازیگر مرد ایرانی است که برای مردم بسیار محبوب است.محمد رضا گلزار البته پیشتر در یک گروه موسیقی نیز حضور داشت. محمد رضا گلزار بجز بازیگری نوازنده گیتار، پرکاشن و خواننده می باشد و حالا مجری گری هم می کند.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار بالاخره ازدواج کرد.

بعد از هفته‌ها شایعه؛ محمدرضا گلزار بالاخره ازدواج کرد. در این ویدیو لحظه خروج این زوج از دفترخانه رسمی را مشاهده می‌کنید. 

محمدرضا گلزارنشریه اینترنتی TC Candler که هر ساله لیستی ۱۰۰ نفره از زیباترین زنان و جذاب ترین مردان را معرفی میکند ، روز گذشته نامزدهای اولیه این عناوین برای سال ۲۰۲۲ را منتشر کرد.

این نشریه در حالی که کمتر از ۲ ماه از سال ۲۰۲۲ گذشته تعدادی از نامزدهای این عناوین برای سال ۲۰۲۲ را معرفی کرده که در بین آنها نام چند چهره‌ی ایرانی نیز دیده میشود.‌ گلشیفته فراهانی و گلشن برازش در میان نامزدهای زیباترین زنان سال ۲۰۲۲ و محمدرضا گلزار و سام اصغری در بین نامزد های جذاب ترین مردان سال ۲۰۲۲ قرار گرفته اند. لیست نهایی این نشریه در پایان سال منتشر می‌شود.