معاون رییسی تکلیف قیمت بنزین را اعلام کرد

تکلیف قیمت بنزین سال جدید مشخص شد | قیمت بنزین به لیتری چند تومان می رسد؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

افزایش قیمت بنزین، موضوعی است که بارها مطرح شده است. بنزین یک کالای استراتژیک و مهم برای جامعه است، هر بار عده‌ای با هدف تشویش اذهان و روحیه جامعه، اخبار کذبی در مورد افزایش قیمت بنزین مطرح می‌کنند؛ که نه در دولت و نه در مجلس شورای اسلامی هیچ مصوبه ای در خصوص افزایش قیمت بنزین در دست بررسی نیست. حتی بارها مقامات کشور اعلام کرده‌اند که قیمت بنزین در سال‌جاری یعنی سال ۱۴۰۱ تغییری نخواهد داشت. در ادامه آخرین خبر از افزایش قیمت بنزین را بخوانید. 

 

منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه می‌گوید: آقایان رفع ناترازی انرژی را در بالابردن قیمت انرژی می‌بینند؛ دولت هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد.

داوود رئیس سازمان برنامه و بودجه در گفت‌وگوی ویژه خبری گفت: رفع ناترازی انرژی به معنای بالابردن قیمت انرژی نیست. پشت فرمایشات آقایان این است که قیمت انرژی را بالا ببریم، قیمت بنزین را بالا ببریم که مردم کمتر مصرف کنند، قیمت برق را بالا ببریم که مردم کمتر مصرف کنند.

منظور خاطرنشان کرد: دولت فعلا بنایی برای افزایش قیمت انرژی ندارد. ما منابع هدفمندی یارانه‌ها صرفا براساس رشد مصرف دیده‌ایم و این رشد مصرف بدون افزایش قیمت است.