خبرنگار العالم گفت: ادامه حملات موشکی مقاومت فلسطین به شهرهای فلسطین اشغالی از جمله قدس، ادعاهای مقامات رژیم اشغالگر درباره تضعیف توان موشکی مقاومت، دروغی بیش نیست و مقاومت به این ترتیب ثابت می‌کند که زمان و مکان پاسخ به تجاوزات رژیم اشغالگر را مقاومت تعیین می‌کند.

حجم ویدیو: 49.96M | مدت زمان ویدیو: 00:06:44
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

خضر شاهین خبرنگار العالم در قدس اشغالی اظهارداشت: اندکی قبل صدای آژیر خطر برای سومین بار از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در قدس اشغال شده به صدا درآمد و مقاومت فلسطین اطراف قدس در منطقه ریش لتسیون، مودعین و مناطق نزدیک به مرکز شهر را با موشک هدف قرار دادند.

خبرنگار العالم همچنین گزارش داد که منابع امنیتی رژیم صهیونیستی ادعا کرده اند که بیش از سه موشک را که از غزه شلیک شده بودند، رهگیری کرده اند و این موضوع تحولی شگرف در برد موشک ها یا حمله به اطراف قدس و شهرک های اطراف و مرکز این شهر است.

وی افزود: جبهه داخلی رژیم صهیونیستی از شهرک نشینان خواسته است به پناهگاه ها بگریزند. این سومین بار است که مقاومت این شهر را هدف قرار می دهد و پیامی است واضح با این مضمون که این مقاومت است که زمان و مکان پاسخ به تجاوزات مداوم رژیم صهیونیستی را تعیین می کند.