در جلسه شورای اداری استان کرمان اعلام شد: مردم کرمان روز شنبه، دوم دی ماه امسال با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند داشت.

مردم کرمان شنبه با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان صبح امروز ۳۰ آذرماه در شورای اداری کرمان با اشاره به فرا رسیدن چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: تعدادی از مردم کرمان در آینده نزدیک توفیق دیدار با مقام معظم رهبری را خواهند داشت.

وی در ادامه با اشاره به جمعیت استان کرمان عنوان کرد: سهمیه‌ای که به استان داده‌اند در مقابل جمعیت سه میلیون نفری آن، بسیار کم است و اگر همه سهمیه ملاقات را به ما می‌دادند با این جمعیت استان کرمان همخوانی نداشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان بیان کرد: تلاش شد که سهمیه‌ها به گونه‌ای باشد که ترکیب جمعیتی در دادن سهمیه به مرکز استان و شهرستان‌ها رعایت شود همچنین سهم خانم‌ها در این ملاقات قابل توجه است.

وی با پذیرش وجود برخی ایرادات و اشکالات افزود: ائمه جمعه و فرمانداران از این سهمیه کنار گذاشته شدند تا تعداد زیادی از مردم بتوانند به دیدار مقام معظم رهبری شرف‌یاب شوند.

رحمان جلالی معاون استاندار کرمان نیز در این جلسه گفت: ستاد راهبری برای این دیدار در استان شکل گرفت و کمیته‌های مربوطه تشکیل شد.

وی با بیان این مطلب که سه مدل انتخاب پیشنهاد به دفتر مقام معظم رهبری داده شد، اظهار کرد: پیشنهاد ثبت نام آنلاین مردم برای ملاقات و سپس قرعه کشی بود که این پیشنهاد از سوی دفتر رهبری رد شد لذا میزهای تشکل‌ها و اقشار مختلف مردمی شکل گرفت و افرادی که یکبار ملاقات با رهبری داشتند در این دیدار نمی‌توانند حضور یابند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به تشکیل ۱۸ کارگروه مردمی عنوان کرد: در این دیدار فقط ۳۰ مدیری که در ستاد مکتب حاج قاسم فعال هستند و فرماندار و امام جمعه سهمیه دارند و در بین مردم شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: این کاروان فردا جمعه، ساعت ۱۴ از گلزار شهدای کرمان حرکت می‌کند و روز شنبه دوم دی ماه با مقام معظم رهبری دیدار خواهیم داشت و امیدواریم این اتفاق همچنان تکرار شود و در سال‌های آینده هم خدمت مقام معظم رهبری شرف‌یاب شویم.