سخنگوی دولت با اشاره به شهادت سید رضی موسوی در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این اقدام تروریستی در زمان و مکان مناسب قطعا با پاسخ مناسبی پاسخ داده خواهد شد.

تاریخ پاسخ کوبنده ایران به رژیم صهیونیستی مشخص شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

علی بهادری جهرمی در نشست خبری امروز خود با اشاره به اقدام جنایتکارانه و تروریستی در حمله موشکی به منطقه مسکونی سوریه، اظهار  کرد: سردار سید رضی موسوی در این اقدام تروریستی به شهادت رسید. این اقدام تروریستی در زمان و مکان مناسب قطعا با پاسخ مناسبی پاسخ داده خواهد شد. این رژیم و حامیان آنها از جمله آمریکا و انگلیس نمی توانند سرپوشی بر شکست تاریخی خود در جنگ غزه بگذارند.

وی در ادامه با اشاره به بازدید میدانی روز گذشته رییس جمهور از وزارت نیرو که سیزدهمین بازدید میدانی از وزارتخانه ها بود، گفت: یکی از طرح هایی که آغاز شد، احداث ۴ هزار مگاوات نیروگاه خورشیدی بود که با تکمیل این طرح از ۱۱۰۰ مگاوات برق خورشیدی به ۵۱۰۰ مگاوات دسترسی پیدا می کنیم. البته برنامه وزارت نیرو افزایش ۱۰ هزارمگاوات تولید برق از منابع تجدیدپذیر است.

سخنگوی دولت افزود: در دولت سیزدهم تاکنون ۸۸۰۰ مگاوات ظرفیت جدید برق وارد مدار شده است که یک رکورد محسوب می شود.۸۵ درصد از تامین انرژی های جدید در سال جاری، به بخش تولیدی اختصاص یافته است تا به رشد اقتصادی کمک کند. البته ضروری است در حوزه مصرف همکاری مردم و بخش خصوصی با دولت ادامه یابد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پس از درخواست ورزشکاران از رئیس جمهور، وی دستور ایجاد ورزشگاه مدرنی را داد، گفت: روز گذشته تفاهم نامه ایجاد مجموعه بزرگ ورزشی به مساحت 370 هکتار امضاء شد. منابع ساخت این مجموعه  از تهاتر نفت تامین می شود.

تاکید دولت بر افزایش سرعت، کیفیت و آزادسازی شبکه های اجتماعی در چارچوب قانون

سخنگوی دولت همچنین در پاسخ به سوالی درباره فیلترینگ اینترنت اظهارکرد:رویکرد دولت افزایش سرعت، کیفیت و آزادسازی شبکه های اجتماعی  در چارچوب قانونی است تا هم حقوق مردم تامین شود و هم تکالیف اجرایی شود. با همین رویکرد، رئیس جمهور دستور داد تا مرکز ملی فضای مجازی بازبینی در ضوابط و رویکردها انجام دهد. کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه در قوه قضاییه هم مسئول محدودسازی است، ولی رویکرد دولت این است که جایی اگر تخلفی از قانون صورت می‌گیرد ، رویه خطا اصلاح شود، نه اینکه مسدودسازی شود. به پلتفرم های خارجی اعلام شده طبق روال فعالیت در کشورهای اروپایی اقدام کنند تا نماینده ای داشته باشند و امکان استیفای حقوق مردم وجود داشته باشد. انتظار مردم این است که اگر تخلفی صورت گرفت، امکان استیفای حقوق آنها وجود داشته باشد.

این خبر تکمیل می شود...