مرد معتاد که درجریان اختلاف بر سر موادمخدر هم خانه اش را با ضربات چاقو به قتل رسانده و متواری شده بود پس از یک سال زندگی مخفیانه با تلاش کارآگاهان جنایی غرب استان تهران در مهاباد دستگیر شد.

جزئیات جنایت خونبار در غرب تهران | قتل خونین پسر جوان در خانه مجردی اش
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سرهنگ فضل الله سواری پور رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار رکنا گفت:رسیدگی به این پرونده از یک سال پیش با گزارش همسایه ها درباره یک جنایت خونین در یک واحد مسکونی به پلیس شروع شد.

وقتی کارآگاهان جنایی به محل جنایت رفتند با جسد غرق در خون مردی ۴۲ساله روبرو شدند که به نظر می رسید با ضربات جسم نوک تیز به قتل رسیده است.

در نخستین گام به دستور بازپرس کشیک قتل جسد راهی پزشکی قانونی شد تا علت تامه مرگ مقتول مشخص شود.

در ادامه کارآگاهان در تحقیقات گسترده برای راز گشایی این پرونده جنایی دریافتند که مقتول از مدتی قبل با فردی بنام مازیار هم خانه بوده و با صدرا مجردی باهم زندگی می‌کردند و هر دو اعتیاد به مواد مخدر داشتند.

بنابراین مازیار تنها مظنون این پرونده تحت تعقیب پلیس قرار گرفت علی رغم تلاش  کارآگاهان برای دستگیری مظنون پرونده هیچ ردپایی از وی پیدا نشد تا اینکه پس از گذشت یک سال کارآگاهان توانستند رد قاتل فراری را دریکی از روستاهای مهاباد کشف کنند.

صبح دیروز این متهم فراری در یک عملیات فرا استانی و غافلگیرانه دستگیر شد.

متهم که اعتیاد به مواد مخدر داشت پس از انتقال به اداره پلیس در بازجویی ها پس از اعتراف به قتلی که مرتکب شده بود درباره انگیزه جرمش گفت: چند وقتی بود که با مقتول هم خانه بودیم روزحادثه برسر کشیدن مواد مخدر باهم درگیر شدیم و من با چاقویی که داشتم ضربه ای به وی زدم وقتی دیدم او مرده است پابه فرار گذاشتم وحالا ازاین اتفاق پشیمانم . اعتیاد باعث شده که نتوانم درست زندگی کنم از وقتی معتاد شدم خانواده ام مرا طرد کردند .