فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز ارتش در بالاترین سطح از آمادگی رزمی و توان دفاعی برخوردار است و هرنوع تهدیدی از سوی دشمنان با پاسخی دندان شکن همراه خواهد بود.

هشدار فرمانده نیروی زمینی ارتش: به تهدیدات، پاسخ دندان‌شکن می‌دهیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در جمع فرماندهان و کارکنان یگان های نزاجا در منطقه خوزستان با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و گرامی داشت روز پدر گفت: فرماندهان در یگان‌ها باید در نقش‌های رهبری، پدری و فرماندهی ظاهر شوند، اخلاق و رفتار پدرانه باید در تمامی یگان ها نهادینه شود.

وی با بیان این‌که «امروز نیروی زمینی ارتش در بالاترین سطح از آمادگی دفاعی و توان رزمی قرار دارد»، افزود: یگان‌های نیروی زمینی ارتش در نقاط مختلف کشور به‌ویژه در مناطق مرزی با جدیدترین تجهیزات و تسلیحات به دفاع از کشور مشغول هستند، چنانچه دشمنان مرتکب خطا شوند ، پاسخی دندان‌شکن را از سوی نیروی زمینی ارتش دریافت خواهند کرد. برابر منویات فرماندهی معظم کل قوا «اشراف اطلاعاتی» بسیار مهم است، اگر ارتش و نیروی زمینی در مناطق مرزی حضور دارند به منزله تهدیدات دشمن نیست، قطعا حضور ما به منظور اشراف اطلاعاتی است.

وی به تشریح ابعاد سیاسی منطقه پرداخت و افزود: استکبار جهانی بر نمی‌تابد که یک قدرتی به نام اسلام و جمهوری اسلامی، گفتمان جدیدی را به دنیا معرفی کند، نظام سلطه در حال عقب‌نشینی است و این سراشیبی نظام سلطه از آثار و برکات اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه است.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن، گفت: دشمن تمام توان خود را پای کار آورد تا بتواند جمهوری اسلامی ایران را همانند برخی از کشورهای منطقه تحت سیطره خود درآورد اما دیدند این اتفاق اصلا امکان پذیر نیست، به همن منظور به جنگ ترکیبی روی آورد تا بتواند خانواده و به خصوص جوانان ما را از ما بگیرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش یکی از راهکارهای مهم در نا امید سازی دشمنان را شرکت در انتخابات پیش رو خواند و خاطر نشان کرد: بسیج همگانی و مشارکت حداکثری در انتخابات، دشمن را در جنگ ترکیبی شکست خواهد داد. کارکنان نیروی زمینی ارتش همیشه در تمامی صحنه‌ها پشت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند و در این حماسه سیاسی بار دیگر ولایت‌مداری خود را ثابت خواهند کرد.