رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج گفت: شوخی مرگبار با اسلحه کلت کمری منجر به فوت یک پسر بچه ۹ ساله در بخش نگین کویر فهرج شد.

جزئیات حادثه خونبار در کرمان | شوخی مرگبار جان کودک ۹ ساله را گرفت!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امیرحسین بهجتی رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج با اشاره به اینکه وجود سلاح‌های غیرمجاز در منطقه تهدیدی برای امنیت شهروندان و جان انسان هاست، گفت: متاسفانه روز گذشته دو پسر بچه ۹ ساله در روستای الله آباد از توابع این شهرستان که با یک قبضه سلاح کلت کمری مسلح که در منزل در دسترس دو کودکان بوده، به قصد بازی و شوخی به طرف دوست هم سن خود نشانه می‌گیرد که متاسفانه تیراندازی صورت گرفته و کودک ۹ ساله دیگر مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد.

وی اعلام کرد: بلافاصله این کودک به بیمارستان شهرستان همجوار (ریگان) اعزام می‌شود که در اثر اصابت گلوله به سر و صورت و شدت جراحات و خون ریزی، متاسفانه فوت می‌کند.

بهجتی عنوان کرد:در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شده است و موضوع درحال بررسی است و تحقیقات تکمیلی در این رابطه از سوی دستگاه قضایی و پلیس همچنان ادامه دارد.

این مقام قضایی در پایان هشدار داد:نگهداری سلاح غیر مجاز جرم محسوب می‌شود و متاسفانه بی احتیاطی پدر خانواده در دسترس قرار دادن اسلحه غیرمجاز منتهی به این حادثه دلخراش و غیرقابل جبران شده است.