جزئیات نهایی از واریز عیدی بازنشستگان را بخوانید.

عیدی بازنشستگان دو برابر شد؟ | خبر خوش دولت برای بازنشستگان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در مورد رقم و میزان عیدی بازنشستگان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش بانک اول مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: رقم و میزان عیدی بازنشستگان هنوز مشخص نشده است اما به محض مشخص شدن مبالغ را به حساب بازنشستگان واریز خواهیم کرد.

 میرهاشم موسوی امروز در نشست خبری اظهار کرد: قبل از انقلاب 20 درصد از جامعه تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی بودند که جمعیت آن زمان 34 تا 35 میلیون نفر بود و امروز بالغ بر 74 درصد از جامعه تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی هستند و این مسئله دستاورد کمی نیست.

وی با اشاره به اینکه در حوزه بیمه‌های درمانی نیز با دستور شخص رئیس جمهور اقدامات خوبی صورت گرفته گفت: در اوایل امسال بر اساس تاکید دولت هزینه درمان بیمه‌شدگان صددرصد پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص رقم و زمان پرداخت عیدی به بازنشستگان این سازمان گفت: با توجه به اینکه رقم عیدی تا الان مشخص نشده نمی‌توانیم زمانی برای پرداخت آن در این جلسه اعلام کنیم اما بنای ما این است که هر چه سریع‌تر این رقم و زمان آن مشخص شود و این مسئله در اولویت ما قرار دارد.

هاشمی ادامه داد: به محض اینکه رقم عیدی مشخص شود این مبلغ به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد چرا که پرداخت حقوق و عیدی از اولویت‌های سازمان تامین اجتماعی محسوب می‌شود.