رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران با اشاره به اینکه جمعه یا شنبه لیست ۳۰ نفره تهران نهایی می‌شود، گفت: ‌در حال حاضر لیستی ۹۰ نفر از افراد داریم که احتمالاً طی فردا یا پس فردا، در حرکتی فشرده ۹۰ نفر به ۳۰ نفر برسد.

سروری: لیست شورای ائتلاف در تهران تا شنبه نهایی می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران با اشاره به اینکه جمعه یا شنبه لیست ۳۰ نفره تهران نهایی می‌شود، گفت: ‌در حال حاضر لیستی ۹۰ نفر از افراد داریم که احتمالاً طی فردا یا پس فردا، در حرکتی فشرده ۹۰ نفر به ۳۰ نفر برسد.

‌پرویز سروری ‌در گفت‌وگو با تسنیم، درباره تأخیر در ارائه لیست نهایی تهران برای انتخابات مجلس اظهار داشت: زمانی برای اعلام لیست اعلام نشده بود اما پیش‌ از این نیز تأکید کردیم که پیش از شروع انتخابات لیست نهایی اعلام خواهد شد.

وی افزود: بیش از 1300 نفر در سامانه ثبت‌نام کرده بودند و طبیعتاً فرایند مصاحبه با کاندیدا و ارزیابی آن طولانی شد و این در حالی است که در برخی از ائتلاف‌ها و بسیاری از تشکل‌ها برای تنظیم لیست‌ها گروهی 7 ـ 8 نفره به ارزیابی می‌پردازند اما ما با حساسیت و تعهد این کار را انجام دادیم زیرا که مردم به ما اعتماد دارند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران گفت: فرایندی تعریف شد که نخبگان و فرهیختگان اقشار مختلف در 14 کانون به بررسی 1300 متقاضی پرداختند و در نهایت برای 300 متقاضی نهایی در اقدامی فشرده و 3 روزه، مصاحبه و ارزیابی انجام و در حال حاضر لیستی 90 نفر از افراد داریم که احتمالاً طی فردا یا پس فردا، در حرکتی فشرده 90 نفر به 30 نفر برسد و به احتمال زیاد در روز جمعه یا شنبه لیست 30 نفره نهایی شود.

 وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت در انتخابات ابراز داشت: در این دوره موضوع مشارکت نسبت به دوره‌های گذشته دارای اهمیت خاصی است زیرا که منطقه در شرایط بسیار حساسی به سر می‌برد و به‌نوعی جریان مقاومت به جبهه مقاومت تبدیل شده است.

 رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران افزود: امروز پیروزی‌های بزرگی به دست آمده و هر لحظه ممکن است اتفاقات خاصی به وجود آید، به همین دلیل مرکز و پایتخت مقاومت که ایران است به نوعی در مرکز فشار دشمن قرار گرفته و آنها می‌خواهند با کاهش مشارکت القا کنند که مشروعیت سیاسی نظام جمهوری اسلامی از بین رفته و به نوعی بتوانند این پایتخت را تضعیف کنند که جریانات اقماری مقاومت شکست بخورد.

سروری تأکید کرد: مشارکت بالای مردم در این دوره، به معنای صلح و ثبات و قدرت و اقتدار بالای جمهوری اسلامی است و این انتخابات می‌تواند تأثیرات بزرگی بر روند شکست‌های پی‌درپی صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها به وجود آورد.

 رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران در پایان خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا موضوع مشارکت را در ابعاد وسیع‌تری افزایش داده تا شاهد حضور پرشور و پرقدرت مردم در انتخابات باشیم.