پس از انتشار لیست انتخاباتی شورای ائتلاف و جبهه پایداری تعداد زیادی از چهره‌های سیاسی حمایت خود از این لیست را اعلام کردند.

درباره لیست شورای ائتلاف؛ سلیمی‌نمین: اصولگرایان معتقد به کار جمعی در آن حضور دارند/ بوربور: بالاترین رأی را می‌آورد/ کوثری: متضمن تجربه، تخصص و روحیه انقلابی است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

گروه سیاست مثلث‌آنلاین: پس از انتشار لیست شورای ائتلاف انقلاب اسلامی و جبهه پایداری بسیاری از چهره‌های مطرح سیاسی به حمایت از این لیست پرداختند و اعلام کردند که این لیست مهم‌ترین لیست اصولگرایان در انتخابات مجلس است.

عباس سلیمی‌نمین یکی از آنهاست که در گفت‌وگو با روزنامه «صبح نو» می‌گوید: «خوشبختانه امروز لیستی ارائه شده که همه جریانات اصولگرای معتقد به کار جمعی در این لیست قرار دارند و حول آن متفق‌اند.  آنهایی که به کار جمعی معتقد بودند، وقت بسیاری صرف کردند و کار طاقت‌فرسایی را انجام دادند تا به توجه به استعدادها رسیدند و وحدت را به نتیجه رساندند».

او ادامه می‌دهد: «هم‌اکنون در آستانه انتخابات، افرادی به‌صورت غیراخلاقی در میدان انتخابات حاضر می‌شوند و با اظهارات بسیار غیراخلاقی درصدد تخریب توانمندی شخصیتی مثل آقای قالیباف هستند. این قطعا رقابت نیست، این یک نوع مأموریت‌پذیری برای تخریب اشخاص است».

حبیب‌الله بوربور هم باور دارد که لیست شورای ائتلاف بیشترین رأی را می‌آورد و مردم بیشترین اعتماد را به این لیست دارند. او در گفت‌وگو با سایت «فردا» می‌گوید: «با توجه به دوره قبلی انتخابات که 30 نامزد لیست شورای ائتلاف در تهران رأی آوردند. این دوره نیز به نظر می رسد مردم آرم، اسم و عقبه شورای ائتلاف را می شناسند و بالاترین رأی را به لیست شورای ائتلاف خواهند داد».

او همچنین درباره اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات هم بیان می‌کند: «در انتخابات 11 اسفند ماه نامزدهای هر جریان سیاسی رأی بیاورد، مهم نیست؛ مهم آن است که سطح مشارکت در انتخابات بالا باشد چون حضور پررنگ و با نشاط مردم پای صندوق های رأی مهمتر از آن است که چه کسانی در نهایت می توانند حائز اکثریت رأی دهندگان شوند».

اسماعیل کوثری، نماینده مجلس هم می‌گوید که لیست شورای ائتلاف با دقت نظر بالا و رعایت شاخص‌های روشن تهیه شده است: «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب سعی کرد در لیستی انتخاباتی خود معیارهای تجربه، تخصص و روحیه انقلابی را لحاظ کند و افرادی که مسئول مصاحبه با نامزدها به منطور انتخاب آنها برای لیست بودند، هیچ‌یک ذی‌نفع نبودند؛ یعنی هیچکدام خودشان نامزد انتخابات نبودند. من این شیوه را در تمام این مدت دیدم و واقعا شخصا می‌توانم اطمینان بدهم که انتخاب افرادی که در لیست هستند بر اساس شاخص‌های روشن بوده است و حقیقتا در لیست اخیر شورای ائتلاف و جبهه پایداری».

او ادامه می‌دهد: «برخی اشکالاتی هم وارد می‌کنند اما مسئله این است همه سعی کرده‌اند در لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری کمترین اشکال وجود داشته باشد تا مردم با خیال راحت به این لیست رأی دهند و با حضور حداکثری خود پای صندوق‌ها یک حماسه را رقم بزنند و باعث سربلندی ایران و عصبانیت دشمنان شوند».

این نماینده مجلس همچنین بیان می‌کند: «رأی مردم به لیست شورای ائتلاف می‌تواند باعث تشکیل یک مجلس قدرتمند و شایسته شوند تا بتوان در مجلسی انقلابی قوانینی تصویب شود که به نفع ملت باشد. من باور دارم گرچه در مجلس یازدهم کارهای بسیار مهمی انجام شد اما حتی می‌شود کارهای بزرگ‌تری در مجلس دوازدهم هم صورت داد زیرا همه باید به سمت تکامل پیش برویم».

کوثری درباره موج تخریب‌های که علیه مجلس یازدهم و شخص رئیس مجلس انجام شد، گفت: «وقتی فرد و افرادی کارهای بزرگی انجام ندهند طبیعی است کسی هم کاری به کارش نداشته باشد اما وقتی مجلس یازدهم سعی در رفع مشکلات کشور داشت، دشمنان همه سعی‌شان را بر تخریب آن انجام دادند و می‌دهند زیرا آنها نفع ملت و کشور ایران را برنمی‌تابند».