رسانه‌های رژیم صهیونیستی بامداد پنجشنبه گزارش دادند که این رژیم به زودی پاسخ حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را دریافت خواهد کرد.

رسانه‌های صهیونیستی: اسرائیل به‌زودی پاسخ حمله به دمشق را دریافت خواهد کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رسانه‌های رژیم صهیونیستی بامداد پنجشنبه گزارش دادند که این رژیم به زودی پاسخ حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را دریافت خواهد کرد.

به گزارش المیادین، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند، در آستانه آخرین جمعه ماه رمضان، (رژیم) اسرائیل پاسخ فوری ترور مقامات ارشد ایرانی در دمشق را دریافت خواهد کرد.

این در حالی است که پیش تر رسانه‌های رژیم صهیونیستی از آماده‌ باش کامل نیروهای هوایی ارتش این رژیم از بیم پاسخ تلافی‌جویانه تهران به حمله به کنسولگری ایران در سوریه خبر دادند.

از سوی دیگر عاموس یدلین رئیس سابق بخش اطلاعات نظامی رژیم صیهونیستی گفته است که ایران می‌تواند (رژیم) اسرائیل را با موشک‌های کروز، موشک‌های بالستیک یا پهپاد هدف قرار دهد.

کانال ۱۴ رژیم صهیونیستی نیز گزارش داده بود، ارتش (رژیم) اسرائیل مرخصی نظامیان خود را به خاطر آمادگی برای پاسخ ایران به حمله تروریستی دمشق لغو کرده است.

رسانه‌های دولتی سوریه دوشنبه از حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی از سمت منطقه جولان اشغالی به کنسولگری ایران در مجاورت سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق خبر دادند.

در همین رابطه، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد