سحر زکریا بازیگرها از تیک آبی اینستاگرامشان شناخته می شوند!

جنجال پشت صحنه مهران مدیری +جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سحرزکریا خطاب به مهران مدیری در صفحه اینستاگرامش نوشت؛ به آدم سر چهارراه فکر می‌کنید !ولی به تیمی که سالها با شما کار کردن فکر نمی‌کنید؟! سحر زکریا در تاریخ دوم مهرماه ۱۳۵۲ در اراک بدنیا آمد. سحر زکریا با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی «در پناه تو» (در نقش دخترعموی رامین) وارد دنیای بازیگری شد. سحر زکریا بازی در نقش همسر رابین‌هود در مجموعه طنز «قطار ابدی» تا حدودی او را به شهرت رساند.سحر زکریا کار خود را با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی مهران مدیری مانند پاورچین و مرد دوهزارچهره ادامه داد.

سحر زکریا

سحر زکریا بازیگر مطرح کشورمان در پی انتشار متن گلایه اش نسبت به مهران مدیری در خصوص 6 سال بیکاری و خانه نشین شدنش در یک گفت و گوی تلفنی گفت: من را آقای مدیری،  سحر زکریا نکرد، قبل از این که با ایشان کار کنم 10 سال فعالیت هنری داشتم، به من عده ای می گویند که استعداد نداشتی، می خواهم بدانم در سینمای امروز چند درصد از آدم ها استعداد دارند و کار می کنند و اگر هم بنده استعداد نداشتم، باز شما آقای مدیری را زیر سوال می برید و به ایشان توهین می کنید.

سحر زکریا

سحر زکریا در ادامه گفت: شما ما را زنده به گور کردید، از نظر روانی می دانید با کسی که 6 سال در خانه است چه اتفاقی می افتد، وقتی قرار است بازیگرهای ما از تیک آبی اینستاگرامشان شناخته شوند، من چه می توانم بگویم، شاید ما دیگر در حد آقای مدیری نیستیم، هر چند می دانم که او تعهد ندارند که برای همیشه به گروه ما کار بدهند.

سحر زکریا در آخر گفت: دیگر تعطیل کنیم، آفتابه دست گرفتن و زیرپوش پوشیدن را در فیلم هایمان، شما با نسل جدید چه میکنید؟

من می گویم شما اختلاسگر روح مردم هستید.

سحر زکریا

سحر زکریا با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی «در پناه تو» (در نقش دخترعموی رامین) وارد دنیای بازیگری شد. سپس توانایی خود را با بازی در نمایش‌ها و تله‌تئاترهای مختلف آزمود. اما شاید از بازی در فیلم «مردی از جنس بلور» بود که دیده شد و بار دیگر به تلویزیون بازگشت و نقش‌های نه‌چندان مهمی در چند مجموعه بازی کرد.

سحر زکریا

بازی در نقش همسر رابین‌هود در مجموعه طنز «قطار ابدی» تا حدودی او را به شهرت رساند، اما شاید او با برنامهٔ طنز «پاورچین» بود که هم استعدادهای نهفتهٔ بازی در نقش کمدی خود را بروز داد و هم توانست به محبوبیت دست یابد.

سحر زکریا کار خود را با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی مهران مدیری مانند پاورچین و مرد دوهزارچهره ادامه داد. همچنین در مجموعهٔ ویدئویی قهوهٔ تلخ بازی کرده‌است .