مینا وحید عکسی از خود در صفحه مجازیش منتشر کرد که رنگ موهاش سفید است که احتمالا گریم فیلم جدیدش است.

مینا وحید به پیری زودرس مبتلا شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مینا وحید بازیگر سینما و تلویزیون ایران ،اصالتا رشتی است و برای رسیدن به دنیای بازیگری و فرار از قضاوتهای مردم از شهرش به تهران آمده .مینا وحید با بازی در بانوی عمارت شهرت یافت و بعد از آن مینا وحید بخاطر لباس عجیبش در جشنواره فجر خبرساز شد.مینا وحید اخیرا در سریال افرا ایفای نقش کرده و محبوبیتش چند برابر شده است.

مینا وحید

مینا وحید

بیوگرافی مینا وحید

مینا وحید بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان 17 مردادماه سال 1366 در رشت متولد شد.این هنرمند جوان کشورمان در خانواده ای پنج نفره بزرگ شد و یک خواهر و یک برادر دارد.پدر مینا وحید مخالف بازیگر شدن او بود و اعتقاد داشت که بازیگری آخر و عاقبت ندارد اما با دیدن فیلم دوران عاشقی تصمیمش عوض شد و به دخترش افتخار کرد.مینا وحید تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته تئاتر ادامه داد و با تحصیلات آکادمیک وارد دنیای بازیگری شد.

مینا وحید

اتفاق تلخ زندگی مینا وحید

درگذشت پدر مینا وحید بدترین انفاق زندگی اوست.پدر مینا وحید سالهای به بیماری سرطان مغز استخوان مبتلا بود و بعد از تحمل 12 سال رنج بیماری، اردیبهشت ماه سال 95 درگذشت.فوت پدر برای مینا وحید با شوک بزرگ روحی همراه بود و باعث شد تا یک سال و نیم از دنیای بازیگری فاصله بگیرد.

مینا وحید

ماجرای عشق و عاشقی مینا وحید در جوانی

مینا وحید بازیگر کشورمان تا به این زمان ازدواج نکرده و مجرد است.مینا وحید در دوران جوانی و در حالی که تنها 19 سال داشت وارد یک رابطه عاشقانه شد اما پدرش زود متوجه این موضوع شد و گوشی تلفن همراهش را از او گرفت و با وجود اینکه خانواده آن پسر به خواستگاری مینا وحید هم آمدند اما پدرش مخالف ازدواج زودهنگام بود و ماجرا بی سرانجام ماند.

لباس جنجالی برانگیز مینا وحید

مینا وحید یکی از بازیگرانی است که به پوشش های جنجالی علاقه مند است و در جشنواره فیلم فجر با لباسی ظاهر شد که تعجب همه را برانگیخت و حاشیه ساز بود. این بانوی هنرمند بعد از اعتراض های متعدد و حواشی ایجاد شده در خصوص لباس جنجالی اش اعلام کرد که هزینه دوخت لباس را به زلزله زده های کرمانشاه داده و به جای دوخت یک لباس، یک پارچه پالتویی را دور خود پیچیده و به جشنواره فجر رفت.به طور کلی میتوان گفت که مینا وحید علاقه زیادی به پوشش های خاص و پرحاشیه دارد.

مینا وحید

سوابق بازیگری مینا وحید

مینا وحید بازیگری با تئاتر و از دوران دانشجویی آغاز کرد و برای رسیدن به حرفه مورد علاقه اش تلاش کرد و تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی ارشد تئاتر ادامه داد.فیلم سنیمایی آتش سبز به کارگردانی محمدرضا اصلانی در سال 86 اولین تجربه بازیگری مینا وحید در سینما بود و بعد از آن با بازی در سریال دختران حوا در تلویزیون شناخته شد اما نقطه عطف کارنامه بازیگری او مربوط به بازی در فیلم دوران عاشقی است.سال 1394 بازی مینا وحید در فیلم «کفش هایم کو؟» بعنوان دختر رضا کیانیان حسابی جنجال برانگیز شد چرا که در طول فیلم سکانس هایی از لمس دست وجود داشت

مینا وحید

در ابتدا این فیلم هم نوشته شده بود: در طول فیلم دست هایی که رضا کیانیان را لمس می کند ، دستان واقعی همسر ایشان هستند همین عبارت هم باعث شد شائبه ازدواج ایشان با آقای کیانیان منتشر شود که صحت نداشت .مینا وحید می گوید: سال 1395 زمان اکران فیلم «کفش هایم کو؟» پدرم فوت کرد و من دچار شوکی شدم که نتوانستم دو سال کار کنم تا اینکه بعد از آن در سریال بانوی عمارت بازی کردم

از ورزش تا رژیم غذایی

بیشتر اوقات فراغت را با ورزش پر می کنم تا روی فرم بمانم ، بسکتبال را بصورت حرفه ای دنبال می کنم و مدتی هم اسکواش بازی می کردم.فیلم می بینم ، کلاس بدن و بیان می روم و همیشه هم حواسم به رژیم غذایی ام است .

مینا وحید

نظر مینا وحید راجع به نقد

نقد همیشه خوب است و باید وجود داشته باشد تا عوامل از نقد برای بهبود کار خود بهره ببرند اما برخی از منتقدان به جای نقد بصورت زننده ای توهین می کنند

ماجرای دست دادن مینا وحید

برای برخی از حاشیه هایی مانند دست دادن بازیگران ایرانی زن و مرد در مراسم های خارجی که در کشور به وجود می آید متاسفم من الان با یکی دست بدهم نمی دانم چه اتفاقی رخ می دهد که اینقدر حساسیت برانگیز باشد که یک ثانیه است و تمام می شود.

مینا وحید

مینا وحید در پاسخ به حرام بودن این کار می گوید: یکی از خانم های سیاستمدار مصاحبه کرده و گفته بود که این مسئله در خیلی از کشورهای مسلمان خارجی آزاد شده است.

او راجع به فضای مجازی می گوید: زمان بازی در بانوی عمارت بخاط نقش جنجالی ام که «جواهر» بود شاید رکورددار دایرکت بودم که از خواستگاری تا انواع فحش برام می آمد