ایرنا- امام جمعه ابرکوه گفت: با شهادت سردار سرافراز اسلام سپهبد شهید قاسم سلیمانی ، طرح‌ها و دسیسه‌های مرموزانه بدخواهان ، بویژه آمریکا خنثی شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ابرکوه اظهار کرد: دشمن تلاش کرد تا از طریق امپراطوری رسانه ای اقدام زبونانه و حقیرانه خود را در ترور سردار دلها و قهرمان فاتح محور مقاومت،  تصویر سازی کند و نیّت پلشت خود را موجّه جلوه دهد .

وی افزود: اما وقتی با تشییع اعجاب انگیز و شگفتی ساز و منحصر به فرد سرداری مواجه شد که آمریکا معتقد بود باید از سال ها قبل ترور و حذف می‌شد ! فهمید که ناخواسته سبب خیر شده و گور خود را در منطقه کنده است .

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه ادامه داد: ترامپ تروریسم ، کاری کرد که جهان اسلام همگام با ملت مسلمان و انقلابی ایران ، رفراندومی دشمن شکن برای گفتمان مقاومت را رقم بزند.

وی اضافه کرد:  آنگونه که هیچ هجمه ای در امپراطوری رسانه ای نتوانست امواج آگاهی بخش حضور معنادار مردمی در تجلیل از سردار جبهه مقاومت را کنترل یا تقلیل نماید .

حسینی خاطر نشان کرد: در این میان تلخی فقدان سردار دلها ، با موشک‌باران پایگاه قدرتمند و مجهز آمریکائی عین الاسد کام ملت را شیرین و غم ها را التیام بخشید .