فرمانده نیروی انتظامی گفت: شهادت سردار سلیمانی یک انقلاب دیگر در کشور ایجاد کرد و باعث شد مردم ایران بار دیگر با آرمان های انقلاب، امام و شهدا بیعت کنند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سردار حسین اشتری امروز (پنجشنبه- ۱۷ بهمن) در مراسم یادواره شهدای روستای نیسان اردستان اظهار کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی تمام عمر خود را در راه مجاهدت نثار کرد و شهادت ایشان باعث عزت مسلمانان و همه آزادگان شد. استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا داعش را تشکیل داد و جنایت کرد، اما سردار سلیمانی باعث سرنگونی حاکمیت داعش در کشورهای اسلامی منطقه شد.

وی با بیان اینکه خدمتی که سردار سلیمانی به کشور کرد را تا چندین سال نمی توانیم جبران کنیم، افزود: نه تنها ملت ایران، بلکه مردم بیشتر کشورهای دنیا قدردان و داغدار این سردار بزرگ هستند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به مکتبی که سردار سلیمانی در کشور ایجاد کرد، گفت: شهادت سردار سلیمانی یک انقلاب دیگر در کشور ایجاد کرد و باعث شد مردم ایران بار دیگر با آرمان های انقلاب، امام و شهدا بیعت کنند. مردم ایران همیشه قدردان شهدا هستند.

سردار اشتری با بیان اینکه قدرتی که در ایران و کشورهای منطقه وجود دارد به برکت خون ۲۲۰ هزار شهیدی است که در راه دفاع مقدس اهدا شده، گفت: نیروی انتظامی بیش از ۱۳ هزار شهید دارد که در بخش های مختلفی جان خود را فدا کردند تا برای کشور عزت بیاورند. هر زمانی که ایران دچار مشکل و بحران شده شهدا به داد کشور رسیدند و باعث ایجاد روحیه برای ملت و مسئولان شدند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه دشمن علاوه بر اینکه از زمان حیات سردار سلیمانی ضربه خورد از شهادت ایشان هم بسیار ضربه خورد، گفت: اخلاصی که در وجود سردار سلیمامی بود باعث می شد خود را یک سرباز جلوه دهد. ولایت مداری، اخلاص و شجاعت رمز پیروزی سردار شهید سلیمانی بود. 

وی با بیان اینکه امروز اگر می خواهیم شهدا از ما راضی باشند باید راه آنها را ادامه دهیم، گفت: همه شهدا مهمترین موضوعی را که در وصیت خود داشتند ولایت مداری بوده است. شهدای مدافع حرم و شهدای نیروی انتظامی که در چندسال اخیر به شهادت رسیدند توصیه به ولایت پذیری داشتند.

سردار اشتری با بیان اینکه اگر مردم و مسئولان گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند بسیاری از مشکلات اساسی کشور برطرف خواهد شد، تاکید کرد: قطعا حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاثیرگذار خواهد بود و مشت محکمی به دهان یاوه گویان است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات مجلس گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات اسفند ماه و انتخاب یک گزینه انقلابی می تواند کشور و انقلاب را بیمه کند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه در هیچ زمان آمریکایی ها نسبت به زمان حال شکننده تر از این زمان نبوده اند، گفت: امروز اقتدار و بزرگی آمریکا از بین رفته است و در آینده نزدیک شاهد فروپاشی دولت آمریکا خواهیم بود. مردم ایران معتقد هستند ظلم پایدار نیست که قطعا این موضوع اتفاق خواهد افتاد.