ایرنا– خبرگزاری رویترز در گزارشی نوشت: ده‌ها هزاران ایرانی امروز(سه‌شنبه ۲۲ بهمن‌ماه) با حضور در راهپیمایی، سالگرد انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رویترز با انتشار این خبر افزود: صبح امروز ده‌ها هزار ایرانی به خیابان‌های تهران و دیگر شهرهای ایران آمدند تا چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی را گرامی دارند.

این راهپیمایی در  بسیاری از شهرهای ایران از جمله مشهد، اهواز و کرمان برگزار شد و تلویزیون ایران مبادرت به پخش آنها کرد؛ این راهپیمایی با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» همراه بود.

خبرگزاری رویترز در گزارش خود با یادآوری وجود تنش بین ایران و آمریکا، اضافه کرد: این راهپیمایی در حالی برگزار می‌شود که ایران به دنبال به شهادت رسیدن فرمانده (سردار) قاسم سلیمانی، به تلافی آن، پادگان‌های آمریکا در خاک عراق را با موشک هدف قرار داد؛ اکنون دو طرف در سطح تنش بالایی قرار دارند.

به گزارش ایرنا، مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و بزرگداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صبح امروز همزمان با سراسر کشور در تهران آغاز شد.

مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی از ساعتی پیش از آغاز این مراسم، در هوای برفی بسیاری از نقاط ایران به خیابان‌ها آمده‌اند تا برگ‌زرین دیگری به کارنامه درخشان خود در حراست از انقلاب اسلامی بیفزایند.

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از ساعت ۹ صبح امروز در تهران همچون دیگر نقاط کشور آغاز شده است.