​ایرنا- معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران امکاناتی را در اختیار مقاومت فلسطین قرار داده است که می‌تواند در برابر هر گونه تجاوزی از سوی اسرائیل به صورت بازدارنده عمل کند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش المیادین، «ابو احمد فؤاد» سه‌شنبه شب در گفت وگو با شبکه تلویزیونی المیادین لبنان افزود: اسرائیل با تمامی امکانات فنی خود، هرگز نمی‌تواند مانع از رسیدن موشک‌های مقاومت به اهداف راهبردی آنها شود.

وی تأکید کرد که محور مقاومت در صورتی که در چارچوب یک اتاق عملیاتی مشترک عمل کند، در هر جنگی در آینده حتماً پیروز خواهد شد.

معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین ادامه داد: ایران امکانات و ابزارهایی در اختیار دارد که به نفع همه طرف‌های محور مقاومت است.

وی در خصوص طرح صلح رییس جمهوری آمریکا بیان کرد: ترامپ زمانی که درباره معامله قرن صحبت می‌کند به شهید سلیمانی به عنوان یکی از موانع اجرای آن اشاره دارد.

فؤاد اظهار کرد: امکان به شکست کشاندن معامله قرن از طریق فراهم آوردن امکانات برای محور مقاومت وجود دارد.

معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین در ادامه یادآور شد: هدف اصلی همه ملت‌های اسلامی باید ناکام گذاشتن این طرح مجرمانه باشد.

وی تصریح کرد: محور مقاومت متحدانی چون روسیه و چین را انتخاب کرده که بسیار بهتر از برخی از رژیم‌های عربی هستند.

فؤاد همچنین گفت: نیروهایی در عراق، یمن، فلسطین و لبنان هستند که با امکاناتی که در اختیار دارند، برای ورود به هر نبردی آماده اند.

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا هشتم بهمن (بیست و هشتم ژانویه) برای حل و فصل مساله فلسطین طرح موسوم به معامله قرن را عنوان کرده، شهر قدس شرقی را از اراضی فلسطین مستثنی و به جای آن پیشنهاد تشکیل پایتخت فلسطین را در یکی از روستاهای نزدیک قدس اشغالی مطرح کرده است.

در این طرح حق بازگشت آوارگان به وطن مادری خود سلب و بر اسکان دایم آنان در کشورهایی مانند سوریه، اردن و لبنان تأکید شده است.