بعد از استعفای مدیرعامل صادر شد؛

بیانیه تند و تیز هیات مدیره باشگاه پرسپولیس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای به استعفای تلویزیونی مدیرعامل این باشگاه به تندی واکنش نشان داد و از ابهامات مالی در بعضی از قراردادها پرده برداشت.
‌به گزارش خبرگزاری مهر، هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به استعفای محمدحسن انصاریفرد از مدیرعاملی این باشگاه و اظهارات وی بیانیه‌ای را منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«با عنایت به مصاحبه آقای محمدحسن انصاری فرد در برنامه زنده تلویزیونی و اعلام استعفا از مدیریت باشگاه ضروری می‌داند توجه آقای انصاری فرد را به نکات زیر معطوف دارد:
۱- در شهریورماه با تصمیم هیئت مدیره و با اعلام اینکه از همه شرایط و وضعیت باشگاه مطلع هستید قبول مسئولیت کردید و اظهار داشتید همه راهکارهای لازم برای پیشبرد امور را دارید در حالی که در 6 ماه گذشته در مصاحبه‌ها فقط به مسئله مشکلات موجود و وعده‌های مکرر اکتفا کردید که همگی در راستای فرافکنی و مظلوم نمایی بود.
۲- در هیئت مدیره همه باشگاه‌ها و شرکت‌ها بحث‌های چالشی وجود دارد که لازمه ارتقای کیفی و بالا بردن سطح بهره وری است و محلی برای بیان نظرات و اقناع دیگران. همانطور که مذاکرات انتصاب و تفویض اختیار در این جلسه صورت می‌پذیرد در صورت بروز مشکل یا تمایل به استعفا باز هم باید در جلسات داخلی مطرح و به نتیجه گیری منتج شود. نه اینکه به جای پاسخگویی به سوالات در رسانه‌ها مکرراً حاضر شده و با بیان دلایل غیرمستند و غیرواقعی باعث تحریک احساست هواداران شده و در پشت آنها پناه بگیرد.

۳- جناب آقای انصاری فرد ضرورت داشته و دارد در جلسه هیئت مدیره حاضر شده و جوابگوی تعهدات و سئوالاتی باشید که بخشی از آن عبارتند از:

الف- در نیم فصل راسا نسبت به جذب بازیکنان خارجی اقدام نموده و علاوه بر کتمان جزئیات مدت و رقم قراردادها به توصیه‌های هیئت مدیره مبنی بر توجه به سوابق برخی بازیکنان توجهی نکردید که منجر به ترک تیم توسط بازیکن در شرایط حساس شد.

ب- برخی از فرصت‌های تبلیغی و درآمدزایی با قول و قرار شفاهی واگذار شد و وقتی صحبت از قرارداد پیش آمد و شرایط غیرقابل قبولی در آن وجود داشت که اصلاً قابل پذیرش نبود از زیر بار مسئولیت شانه خالی کردید و در نتیجه در حوزه اقتصادی باشگاه کسب و جذب درآمدهای پایدار را به زیان‌های انباشته تبدیل نمودید.

ج-قراردادهایی با برخی حامیان مالی منعقد کردید که تا امروز هیئت مدیره از جزئیات آن بی خبر است و فرصت‌های خوب درآمدزایی از دست رفته که جبران آن در باقیمانده فصل بسیار سخت است و این مغایر وعده‌های شما است.

د- استقراض از اشخاص حقیقی و حقوقی و ارائه چک‌های تضمینی که غیرقانونی است و ایجاد تعهدات در سررسیدهایی که امکان تادیه وجه وجود ندارد را جایگزین تحصیل درآمدهای مشخص و پاک نمودید در حالی که این مورد در حوزه اختیارات قانونی و مشروع مدیرعامل نبوده است. نمونه‌های بیشتری را می‌توان مثال زد اما به همین بسنده کرده و منتظریم در جلسه کارشناسی پاسخ‌ها را دریافت کنیم.

بدیهی است تأکیدات هیئت مدیره جهت پیشبرد بهتر امور در چارچوب قوانین و مقررات جاری بوده و هست.»