​معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری سفر خود را به مشهد لغو کردند و به دلیل شیوع ویروس کرونا هیچ‌گونه تمهیدی برای پذیرایی از زائران و مسافران در نظر گرفته نشده، از مردم تقاضا دارم از سفر به استان خودداری و سفر خود را به یک زمان دیگر موکول کنند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حسن جعفری در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان که روز گذشته در سالن جلسات شهید باهنر استانداری برگزار شد، در تشریح مصوبات این جلسه، اظهار کرد: بیست و چهارمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان برگزار و پیشنهادات خوبی در راستای پیشگیری و مبارزه با شیوع این ویروس تصویب شد.

وی با اشاره به آغاز غربالگری بهداشتی در 14 نقطه از ورودی‌های استان طی روزهای گذشته، تصریح کرد: در جلسه دیروز مصوب شد که این غربالگری شدت بیشتری بگیرد و اکیپ‌های مستقر ضمن حضور ویژه‌تر، کلیه مبادی ورودی به استان را کنترل و افرادی که مشکوک هستند را شناسایی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی افزود: همچنین در این جلسه مقرر شد، کلیه سایت‌هایی که در ارتباط با اجاره خانه مسافر فعالیت می‌کنند، مسدود شوند و از فعالیت آن‌ها ممانعت به عمل آید.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، جعفری با بیان اینکه محدودیت‌های شدیدی در کنترل تمامی مبادی ورودی به استان نظیر فرودگاه، راه‌آهن و پایانه مسافربری اعمال می‌شود، عنوان کرد: از استان‌هایی که پرخطر هستند، درخواست می‌کنیم تا به مقصد خراسان رضوی مسافر اعزام نکنند، زیرا از ورود این مسافران جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی بیان کرد: تصمیمات خوبی نیز در حوزه مدیریت تردد اتباع بیگانه اتخاذ شده است. مجددا به مردم فهیم استان تاکید می‌کنم که وضعیت خراسان رضوی بحرانی است و تقاضا دارم هم‌استانی‌های محترم اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند تا شاهد شیوع بیشتر این ویروس نباشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: در راستای اقدامات پیشگیرانه و مطابق مصوبه ستاد مقابله با کرونا خراسان رضوی، از ترددهای غیرضروری بین شهرستانی جلوگیری خواهد شد.