تهران - ایرنا - رییس دفتر رییس جمهوری گفت: کار ملت و مُلک را به بگومگوها و کشمکش‌های سیاسی گره نزدیم و همواره پیگیر منافع شما و حل مشکلات‌ مردم بودیم.

محمود واعظی: دولت کم فروشی نکرده است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

«محمود واعظی» روز جمعه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «چو غنچه گرچه فروبستگی است کار جهان     تو هم‌چو باد بهاری گره‌گشا می‌باش»

وی در این پیام افزود: آغاز سال ۱۳۹۹ خورشیدی را خدمت همه ایرانیان عزیز در سرتاسر پهنه گیتی تبریک عرض می‌کنم و از صمیم قلب امیدوارم سالی توام با شادی و تندرستی در انتظار همه‌مان باشد.

واعظی اظهار کرد: سال گذشته، سال پرفراز و نشیبی، هم برای ملت و هم برای دولت بود. سالی که با سیلِ ‌بی‌سابقه و خسارت‌بار آغاز شد و با مهمان ناخوانده کرونا به پایان رسید. دشواری‌های سال ۹۸ البته با حماسه ایستادگی و حضور مردم توام بود و این همان چیزی بود که دشواری‌ها را تحمل‌پذیر و عبور از آنها را برای‌مان ممکن کرد.

رییس دفتر رییس جمهوری خطاب به ملت ایران بیان کرد: در سالی که عمده اتفاقات تلخ و نامیمون خارج از اراده و اختیار دولت رخ داده بود، ‌ فرزندان شما در دولت با تمام توان در وسط میدان بودند تا با تمشیت امور، آلام و مشکلات شما را کاهش دهند. بی‌نقص نبودیم اما کم‌فروشی نکردیم. از برخی جریان‌ها و سیاسیون بی‌مهری دیدیم اما دلسرد نشدیم.

وی با بیان اینکه کار ملت و مُلک را به بگومگوها و کشمکش‌های سیاسی گره نزدیم، نوشت: همواره پیگیر منافع شما و حل مشکلات‌تان بودیم. می‌دانیم که سختی‌های زیادی را تحمل کردید اما ما هم تا سر حد توان‌ تلاش کردیم در کنارتان باشیم. عبور از فراز و نشیب‌های سال ۹۸ بدون تردید، بدون همراهی و یاری شما، ‌ ممکن نبود.

واعظی خاطرنشان کرد: در طلیعه سال نو، از خداوند بزرگ برای یکایک هموطنان عزیز و دوست‌داشتنی‌مان، سعادت، ‌ سلامت و تندرستی آرزو می‌کنم. از فرصت استفاده می‌کنم و از همه کسانی که برای حفاظت از جان و سلامتی مردم زحمت می‌کشند، متواضعانه و صمیمانه تشکر می‌کنم و امیدوارم هر چه زودتر پیروزی ملی بر بیماری کرونا را جشن بگیریم.

وی اضافه کرد: همچنین به همه کسانی که علی رغم تعطیلات سال نو در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم‌اند، سال نو را تبریک و به سهم خود از تلاش‌های‌ آنها قدردانی می‌کنم. با عنایات خاص حضرت حق و به برکت توجه اهل بیت علیهم السلام و البته همدلی، کوشش و اتحاد ملی، سال ۱۳۹۹ سال گشایش‌ها و پیروزی‌های بزرگ برای ملت ایران خواهد بود، ‌ان‌شاءالله.