فرمانده قرارگاه جنوب گشت انتظامی یگان امداد تهران بزرگ از دستگیری متهمی خبر داد که به تقلید بازیگر سریال پایتخت خود را مسلح به کلت پلاستیکی کرده و حامل تجهیزات پزشکی قاچاق بود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ روز گذشته (هفدهم فروردین) واحد گشت انتظامی قرارگاه جنوب گشت انتظامی یگان امداد تهران بزرگ حین گشت‌زنی در محدوده بزرگراه بسیج، به یک دستگاه خودروی پژو 206 با شیشه‌های دودی و پلاک شهرستان مشکوک شدند و مدتی آن را تحت مراقبت قرار دادند.

راننده خودروی 206 با دیدن گشت انتظامی پلیس به سرعت خود افزود تا متواری شود.

در ادامه عملیات تعقیب و گریز آغاز شد و مأموران یگان امداد موفق شدند پس از مدتی تعقیب و گریز، خودرو را متوقف و راننده آن را دستگیر کنند.

متهم در بازجوئی اولیه پاسخ درستی به سؤالات پلیس نمی‌داد، در ادامه خودروی وی بررسی و 240 ماسک پزشکی N95 که به صورت غیر مجاز و قاچاق توسط متهم تهیه شده بود، کشف شد.

در تحقیقات تکمیلی از خودروی متهم، یک قبضه اسلحه کلت قلابی به همراه جلد اسلحه و یک عدد اسپری اشک‌آور کشف و متهم مدعی شد به سبک بازیگر سریال پایتخت قصد مانور داشته است!

سرهنگ سعید دهقان؛ فرمانده قرارگاه جنوب گشت انتظامی یگان امداد تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: متهم به همراه اموال کشف شده برای سیر مراحل قانونی و تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار پلیس پیشگیری تهران بزرگ قرار گرفت.