فارس/ رئیس جمهور در گفت وگو با وزیر آموزش و پرورش، با تاکید بر اینکه تعطیلی فضاهای آموزشی به هیچ وجه نباید به معنای تعطیلی آموزش باشد، از تلاش همه معلمان کشور برای تحقق شعار تعطیلی مدرسه در دوره مبارزه با بیماری کرونا، تعطیلی آموزش نیست، قدردانی کرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور روز جمعه در گفت وگو با آقای محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، با تاکید بر اینکه تعطیلی فضاهای آموزشی به هیچ وجه نباید به معنای تعطیلی آموزش باشد، از تلاش همه معلمان کشور برای تحقق شعار تعطیلی مدرسه در دوره مبارزه با بیماری کرونا، تعطیلی آموزش نیست، قدردانی کرد.
روحانی اظهارداشت: دانش آموزان به عنوان سرمایه های آینده کشور، نباید از شیوع این ویروس خسارت و خسران آموزشی و علمی ببینند و با استفاده و بهره گیری از فضای مجازی نباید هیچ کمبودی در بحث آموزش برای خانواده ها، دانش آموزان و کادرآموزشی بوجود بیاید.
رئیس جمهور در این گفت و گوهمچنین تلاش برای فضا و امکان مناسب جهت ارائه آموزش بر بستر فضای مجازی و مراقبت از امنیت اطلاعات مربوط به دانش آموزان و معلمان و اختصاصی بودن فضای آموزشی در محیط اختصاص یافته را ضروری خواند.
وزیر آموزش و پرورش نیز در این گفت وگو گزارشی از برنامه ها و اقدامات انجام شده، ارائه کرد.

این سخنان رد حالی بیان یم شود که هنوز وضعیت اتمام تعطیلی مدارس معلوم نیست و تاریخ درستی برای آغاز فعالیت های حضوری اعلام نشده است.