ایسنا/ معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به نامگذاری سال جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: نیازمندی های دفاعی خود را تولید کرده ایم و در تامین نیازمندی های دفاعی در منطقه دست نیاز به سوی دیگران دراز نمی کنیم.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش، در خصوص تحقق شعار سال (جهش تولید) گفت: معتقدم در تمام سال هایی که مقام معظم رهبری نامگذاری کردند، نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران در اجرای این شعارها همیشه پیشگام بوده است؛ مثلا سال 98 که سال رونق تولید بود شاهد فعالیت های چشمگیر نیروهای مسلح در این موضوع بودیم.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش افزود: از پیروزی انقلاب تاکنون همه در حال تولید هستیم؛ به همین جهت در بحث تامین نیازمندی‌های دفاعی در منطقه امروز دست نیاز به سوی دیگران دراز نمی‌کنیم؛ زیرا نیازمندی‌های دفاعی خود را تولید کرده‌ایم.
وی اظهار کرد: در سال گذشته که سال رونق تولید نامگذاری شده بود ما در خط اول تولید بودیم و واقعا در صنایع سازنده به ویژه وزارت دفاع و در سازمان تحقیقات و جهاد نیروها در ارتش و دیگر نیروهای مسلح به خوبی پیش رفته‌ایم. قطعا بدانید در سال جاری که با عنوان جهش تولید نامگذاری شده است باز هم خط مقدم در تولید و پیشرو در این جبهه حتما نیروهای مسلح هستند.
سیاری تصریح کرد: ما حتما در سال 99 می‌توانیم دستاوردهای جدیدی را در نیروهای مسلح و ارتش رونمایی کنیم که نشان دهد در سال جدید که با عنوان جهش تولید نامگذاری شده است، اقدامات ارزشمندی انجام می‌شود و این سیاست و این خط مشی را دنبال می‌کنیم.