العالم نوشت: رییس جمهور احمق آمریکا جنگی اقتصادی و تروریستی علیه ملت ایران به راه انداخته است و صندوق بین المللی پول را تحت فشار گذاشته تا از اعطای وام به ایران به منظور مبارزه با کرونا خودداری کند و کشورهای دیگر را از همکاری پزشکی با ایران بازمی دارد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ترامپ تحریم های جنون آمیز و یک جانبه و غیرقانونی خود علیه ایران را تشدید می کند و با این حال بارها این عبارت احمقانه خود را تکرار کرده است که من برای کمک به ایران به منظور مبارزه با کرونا آمادگی دارم به شرط آنکه ایرانی ها تماس بگیرند و یا از ما درخواست کنند!

روشن است که تمام جهانیان به این عبارت احمقانه ترامپ می خندند؛ اما این مرد از تکرار آن خسته و ملول نمی شود؛ زیرا عقل ناقص او از درک میزان حماقتش ناتوان است.

ترامپ از زمانی که توافق هسته ای را نقض کرد و به تحریک صهیونیستها و اعراب مرتجع جنگی اقتصادی و تروریستی علیه ایران به راه انداخت و گمان کرد که ایران در برابر این اقدامات تسلیم خواهد شد، به شیوه ای حقیرانه برای مذاکره با ایران التماس می کند و آن عبارت احمقانه خود را بارها تکرار می کند که دال بر شکست او در برابر ایرانی هاست و آن شماره تماسی که به سفارت سوئیس در تهران داده تا ایرانی ها با او تماس بگیرند به موضوعی برای خنده و تمسخر تبدیل شده است.

ایران که به رغم جنگ اقتصادی تروریستی ترامپ و تیم راست گرای نژادپرستش موفق شد تا با ویروس کرونا مقابله کند چنانکه تعجب جهانیان را برانگیخت، نیازی به کمک ترامپ ندارد که خود در اداره بحران کرونا شکست خورده است. کرونا در مدت کوتاهی جان بیش از 40661 نفر در آمریکا را گرفت و آمار قربانیان به حدود 800 هزار نفر رسید. در حالی که پرستارانش در بیمارستانها کیسه های زباله به تن می کنند و از کره جنوبی دستگاه های تنفسی گدایی می کند و شبه نظامیان مسلحش در خیابان های میشگیان و مینیسوتا و ویرجینیا و واشنگتن و دیگر مناطق حاکمان آنها را تحت فشار می گذارند تا قرنطینه را به پایان برسانند و از ماسک گذاشتن امتناع می ورزند!! بدین معنا که هواداران ترامپ همانند او گروهی از احمقان هستند که در مقابل ضربات سهمگین قرنطینه به اقتصاد کشور که ممکن است شانس پیروزی ترامپ در انتخابات را به صفر برساند، ساکت نخواهد ماند.

ترامپ گمان می کند که هرگونه تماس از طرف ایران به منزله اقدامی برای بالابردن شانس پیروزی اش در انتخابات است که به خاطر سیاست احمقانه اش این شانس فروکش کرده است؛ اما او ظاهرا از یاد می برد که ایران چه پیش از بحران کرونا و یا در زمان بحران و یا پس از آن، هرگز با یک قاتلِ تروریست مانند ترامپ که دستانش به خون دو فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس آلوده است، مذاکره نخواهد کرد.