پیام ویدیویی زوج هنرمند برزیلی و همبستگی با مردم ایران در شرایط تحریم و کرونا

حجم ویدیو: 10.72M | مدت زمان ویدیو: 00:01:36
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

یک زوج هنرمند برزیلی که به ایران سفر کرده‌اند در پیامی ضمن ابراز تاسف از تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران، این تحریم‌ها را غیرانسانی و غیرقابل قبول خوانده و با ملت ایران در شرایط کنونی ابراز همبستگی کرده‌اند.
به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، یک زوج هنرمند برزیلی که یک سال و نیم پیش به ایران سفر کرده‌اند، در پیامی به مردم ایران با آنها ابراز همبستگی کرده و تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران آن هم در شرایط کنونی را غیرانسانی و غیرقابل قبول می‌خوانند.
آنها در این پیام ویدیویی با اشاره به علاقه خود به ایران عنوان می‌کنند: ایران را خیلی دوست داریم و در سفری که به ایران داشتیم به بسیاری از شهرها از جمله تهران، شیراز، اصفهان، یزد و آبادان رفتیم.
آنها در این پیام از همه ایرانیان که با محبت، مهربانی و دوستی آنها را پذیرفتند، سپاسگزاری می‌کنند.
این دو هنرمند برزیلی در این پیام عنوان می‌کنند: می‌خواهیم بگوییم بابت انسداد و تحریم‌های ظالمانه علیه ایران بسیار ناراحت و متاسفیم. اینکه مانع از رسیدن تجهیزات اولیه بهداشتی به این کشور می‌شوند که منجر به مرگ هزاران نفر می‌شود.
آنها در این پیام تحریم‌ها علیه ملت ایران را کاملا غیرانسانی، غیرقابل قبول و مستقل از اختلافات سیاسی، مذهبی و یا اقتصادی برشمرده‌اند.
این دو هنرمند با تأکید بر اینکه همبستگی باید در این شرایط بین همه ملت‌ها تقویت شود، عنوان می‌کنند: می‌خواهیم بگوییم بدون شک این پیام میلیون‌ها نفر برزیلی است که مثل ما فکر می‌کنند و امیدواریم که به زودی رهبران سیاسی دنیا بیدار شوند و ببینند که زندگی بسیار مهم‌تر از هر چیز دیگری است.