بوشهر - فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای انجام مهمترین ماموریت‌ها آمادگی کامل دارد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یدالله کشاورز عصر سه‌شنبه در جمع فعالان حوزه سلامت اظهار داشت: امروز با گذشت چهل سال از عمر سپاه پاسداران، هیچ قدرتی توانایی مقابله با این نیروی با ایمان و مردمی را ندارد.

وی با اشاره به حضور پاسداران در عرصه جهاد سلامت خاطر نشان کرد: سبزپوشان سپاه پاسداران با یک روحیه جهادی همراه با پزشکان جهاد سلامت نمونه‌ای از انسان دوستی و ولایت پذیری را به اثبات رساندند.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: سپاه توانسته با سلاح بصیرت و به عنوان بازوان معنوی ولایت فقیه گام مهمی را در برهه‌ای از زمان در جهان دست پیدا کند.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با توجه به تدابیر راهبردی و استراتژیک امام خمینی (ره) توانست شکل بگیرد، تا توانسته باشد فلسفه وجودی خود را در صیانت از دستاوردها، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران معنا کند، ارزش‌ها و دستاوردهای که حاصل خون شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی بود که در مصاف با اهریمنان تاریخ در ریگ‌های زمین جاری شد و امروز نیز از دل آزادگان و آزادمردان جهان جوشیدن گرفته است.

کشاورز ادامه داد: دشمنان این نظام بعد از تحمل شکست در جبهه‌های نظامی، سیاسی و فرهنگی با ایجاد فشار و اعمال تحریم‌های اقتصادی خیال می‌کنند که می‌تواند ایران را وادار به عقب نشینی واهی از مواضع اصولی و آرمان‌های خود بکنند در حالی که این یک خیال واهی است.

فعالیت جهادی سپاه در عرصه‌های مختلف

حجت الاسلام عبدالکریم اعلمی نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر نیز گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانست به وظیفه خود از زمان تأسیس تا به امروز که دفاع در ان سوی مرزها هست موفق عمل کند.

وی با اشاره به موفق بودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا به امروز توانسته است در تحقق آرزوی دیرینه و قلبی امام خمینی (ره) که گویا صدور معنوی انقلاب اسلامی ایران به سرتاسر جهان بود نقش ایفا کند.

اعلمی‌نژاد افزود: سپاه یکی از نهادهای مهم و مؤثر و تأثیرگذار برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی تبدیل شود و تا آخرین نفس پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل و مقام معظم رهبری خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده بوشهر تصریح کرد: بدون شک سپاه پاسداران همراه با نیروهای مسلح، دست همه دشمنان خونین نظام و معترضان به خاک پهناور ایران اسلامی را قطع و نابود خواهد کرد.

وی بیان داشت: سبز پوشان سپاه پاسداران تبلوری از ایمان، انسان دوستی و ولایت پذیری توانسته در کمک رسانی و مساعدت به هموطنان در جهاد سلامت و شکوه خدمت به مردم ایران انقلابی مشاهده کرد.