عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نیروی دریایی سپاه هر گونه مزاحمت و تخلفی را با برخورد قاطع مرتفع می‌کند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به عنوان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: یکی از مسائل عجیبی که در منطقه ما وجود دارد، ناشی از ضعف بعضی کشورهای منطقه است که حضور میهمانان ناخوانده را به منطقه تحمیل کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا متعلق به منطقه نیست، بیان کرد: آمریکایی‌ها با فشار سیاسی و استفاده از دروغ بزرگِ ایران هراسی، خود را همانند ویروس کرونا به منطقه تحمیل کرده است.

وی با بیان اینکه آمریکا پایگاه‌های نظامی را در منطقه ایجاد کرده و موجب ناامنی در منطقه شده است، افزود: غرب آسیا متعلق به مردم ملت‌های این منطقه است و آمریکا همیشه مزاحم امنیت منطقه بوده و هست.

بروجردی با بیان اینکه حفظ امنیت منطقه حق مسلم کشورهای منطقه غرب آسیا است، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران از همکاری جمعی کشورهای منطقه برای حفظ امنیت استقبال می‌کند و قطعا مجموعه کشورهای منطقه می‌توانند امنیت را حفظ کنند و نیازی به حضور بیگانگان نیست.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور در خلیج فارس حق مسلم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که در تقسیم کار نیز، سپاه مسئولیت حفظ امنیت خلیج فارس را دارد و این توانمندی را دارند که هر گونه مزاحمت و تخلفی را با برخورد قاطع مرتفع می‌کنند و این کار را در هوا و در دریا انجام دادند و به جهانیان ثابت شده است از جمله نمونه‌های  اقدامات مقتدرانه ایران، برخورد با شناور آمریکایی است که پس از ورود به مرزهای آبی ایران، سپاه قاطعانه با آن‌ها برخورد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقتدار نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، بیان کرد: آمریکا بیهوده با آتش بازی نکند و متوجه واقعیت قدرت نیروی دریایی سپاه باشد.