یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه کرونا ویروس موجب شد کشمکش‌های سیاسی به حداقل برسد و همه برای حل این بحران متحد شوند و به میدان بیایند بر لزوم استمرار این اتحاد در دوران پس از کرونا نیز تاکید کرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

معصومه آقاپور علیشاهی در گفت‌وگو با ایسنا درباره تاثیرات شیوع کرونا ویروس در فضای سیاسی کشور گفت: این بحران موجب شد کشمکش های سیاسی به حداقل برسد؛ همه برای حل این بحران متحد شوند و به میدان بیایند؛ البته این اتحاد باید در دوران پس از کرونا و پس از شکست این ویروس نیز ادامه داشته باشد و صرفا متعلق به همین دوران فعلی نباشد.

وی افزود: درواقع پس از شکست این بحران نیز باید برای شکست رکود اقتصادی همچنان این وحدت را به صورت مستمر حفظ کنیم؛ چرا که یک دست صدا ندارد و همه توقعات نباید از قوه مجریه باشد؛ سایر نهادها همچون ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد مستضعفان، ارتش، سپاه و همه و همه باید در کنار سه قوه فعال باشند و در کنار هم برای رسیدن به اهداف دیگر این وحدت را حفظ کنند؛ اگر این وحدت حفظ نشود در تحقق اهداف مذکور شکست خواهیم خورد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس توضیح داد: در بحران کرونا به این نتیحه رسیدیم که باید به بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط توجه لازم را داشته باشیم؛چرا که جامعه کارگری ما از فعالیت این بنگاه‌های‌ اقتصادی متاثر هستند؛به همین جهت لازم است به این موضوع بیشتر توجه کنیم.

وی اضافه کرد: این شرایط همچنین نشان داد که می توانیم با اتکا به ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در کنار مسئولین خیلی از مسائل لاینحل را برطرف کنیم و گام‌های موثری در حل مسائل برداریم.