تشریح ویژگی‌های هواپیمای T-90 نهاجا از زبان فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی

هواپیماهای جدید تی 90 تحویل نیروی هوایی شد+عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امیر خلبان فتاح با اشاره به تحویل گرفتن چند فروند هواپیمای آموزشی تی-90 شرکت هسا، ویژگی‌های این هواپیمای آموزشی را تشریح کرد.
​به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، امیر خلبان سعید فتاح فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی نیروی هوایی ارتش در گفتگویی پیرامون برنامه این نیرو برای تشکیل تیم نمایش پروازی، اظهار داشت: علاوه بر حضور شایسته تقدیر هواپیماهای شکاری از یکایک پایگاه های هوایی کشور در نمایشگاه هوایی کیش، مجموعه ما افتخار دارد که با پرواز هواپیمای پی‌سی 7 و توسط خلبانان توانمند خود توانست خاطرات جذابی را برای هم وطنان رقم بزند که حتما شاهد آن بوده اید.
وی افزود: در حال حاضر نیز برنامه‌هایی برای تشکیل تیم نمایش پروازی با بهره گیری از هواپیمای پی سی 7 در پایگاه مدنظر است که توسط تیپ آموزشی ما دنبال می شود و به همین منظور از تجربیات اساتید نیز بهره خواهیم برد تا توان نیروی هوایی کشورمان را بیش از پیش در مقابل چشمان ملت ایران و البته حاضران از سراسر دنیا به نمایش بگذاریم.


فیلمی وحشتناک از یک تصادف رانندگی که شما را میخکوب می کند

جنجالی؛ یک شرکت تولید کننده ماری جوانا اسپانسر بارسلونا


امیر فتاح همچنین در خصوص ویژگی‌های هواپیمای T-90 تحویل داده شده به نیروی هوایی نیز، گفت: در خصوص هواپیمای تی 90 نیز که برای ماموریت های آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد و چند فروند از آن از سوی هواپیماسازی ایران (هسا) متعلق به وزارت دفاع تحویل ما شده نیز باید بگویم که نسبت به هواپیمای آموزشی پی سی 7 با تغییراتی داخل کابین و البته بخش های دیگر همراه است.

فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان عنوان کرد: به دلیل نمایشگرهای نسل جدید نصب شده در این هواپیما، می تواند برای آموزش خلبانان تازه وارد که بنا است با جنگنده های ساخت داخل همچون کوثر پرواز کنند، مورد استفاده  قرار گیرد.