نماینده دوره نهم مجلس گفت: آقایان امین‌زاده و تاج‌زاده به‌جای انتقاد از پرتاب ماهواره نور اگر عرضه دارند از روحانی و جهانگیری انتقاد کنند که هفت سال است مملکت را تعطیل کرده‌اند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به موضع‌گیری اخیر مصطفی تاج‌زاده و محسن امین‌زاده 2 فعال اصلاح‌طلب در قبال ماهواره نور گفت: اولا وظیفه سپاه رسیدگی به مسائل اقتصادی نیست بلکه تامین امنیت کشور را بر عهده دارد و پرتاب ماهواره نور در راستای تامین امنیت کشور امری ضروری است و صحبت این آقایان در این باره جایگاهی ندارد.

وی افزود: تامین معیشت و بهبود وضعیت اقتصادی بر عهده دولت است و آقایان تاج‌زاده و امین‌زاده اگر عرضه دارند به روحانی و جهانگیری انتقاد کنند که هفت سال است مملکت را تعطیل کرده‌اند.

نماینده دوره نهم مجلس اظهار داشت: مشکلات اقتصادی امروز کشور ثمره عملکرد دولتی است که همین آقایان تاج‌زاده و امین‌زاده از آن حمایت کردند و نه سپاه و نهادی دیگر و حال باید به جای این حرف‌ها پاسخگو باشند.

طاهری خاطرنشان کرد: این آقایان با این قبیل موضع گیری‌هایشان در واقع به دنبال فرافکنی هستند و در واقع سعی دارند تا از پاسخگویی به خاطر حمایت از دولت روحانی، فرار کنند.

وی افزود: اینها همان‌هایی هستند که وقتی مجموعه نظام برای سرکوب داعش در سوریه فعال بود، این اقدام را نقد می‌کردند. و حال دیدیم هر انسان عاقل و بدون غرضی این اقدام نظام را که برای تامین امنیت کشور دشمن را در محل خود سرکوب کرده، تحسین می‌کردند.

نماینده دوره نهم مجلس اظهار داشت: آقایان امین‌زاده و تاج‌زاده و افرادی همانند آنها نمی‌توانند موفقیت‌های نظام را ببینند چرا که دل به دل دشمنان نظام دوخته‌اند و نمی‌توانند این توفیقات را ببینند.

طاهری خاطرنشان کرد: نکته دیگر اینجاست که ماهواره نور علاوه بر دستاوردهای امنیتی، دستاوردهای اقتصادی هم برای ما همراه دارد و در حوزه‌هایی همچون کشاورزی و غیره برای ما ثمرات زیادی را خواهد داشت. 

به گزارش فارس، به دنبال پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور به فضا توسط سپاه، محسن امین‌زاده و تاج‌زاده در صفحات خود در فضای مجازی اینگونه عنوان کرده بودند که باید مراقب باشیم مثل شوروی نشویم که به فضا رفت اما نظام حکومتی‌اش از هم پاشید.